øv for en gæste dp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

miinimeal

KittyGirl skriver:

Uanset synes jeg du skal ringe til dem og sige hvad du har oplevet, og sige at hvis du skulle have en gæstedagpleje igen, så skal han ikke derud..

Vi har faktisk 2 gæstedagplejere, som Lasse aldrig kommer ud til, fordi det har været en negativ oplevelse... så finder de bare en anden...

Godt han skal være hos mormor resten af ugen

det vil jeg gøre,

heldigvis har han verdens bedste DP ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Ryberg

alberts mor<3 skriver:

det vil jeg gøre,

heldigvis har han verdens bedste DP ,

Det betyder bare SÅ meget

Anmeld

6. marts 2012

miinimeal

KittyGirl skriver:

Det betyder bare SÅ meget

det gør det ihvertfald

Anmeld

6. marts 2012

bullerbassen

alberts mor<3 skriver:

jeg ville heller ikke aflevere ham i døren., og gjorde det heller ikke, gik med ind selvom hun var imod det, havde en skrigetur med ham igår aftes på 5 timer! han skreg non stop og kunne ikke trøste ham, men til sidst faldt han om af træthed,

han vil ikke have at jeg skifter ham, han bliver så ulyklig han har virkelig forandret sig,

Ej det er bare slet ikke iorden. Tænker lidt  - hvad har hun og skjule ????

Håber du går videre med det, så synd han skulle opleve det. Har du ikke andre muligheder så han ikke skal derover igen 

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

puha, nej nej nej, kan dælme godt forstå du ikke vil aflevere, har du snakket med pladsanvisningen om at han ikke skal derhen igen, jeg har feks selv en gæste dp jeg ikke vil have min søn i, dog af helt andre årsager som ikke har noget med dagplejeren at gøre, men så skriver de det, og kan jo også være de reagerer og tjekker op, hvis det altid er sådan, godt min dreng ikke er sådan et sted

er da også fair nok datteren er der, men at hun render med hende, som er så stor, frem for at tage sig af din dreng, som er en del af hendes arbejde, nej så kan man ikke skille tingene ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.