øv for en gæste dp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

miinimeal

ihhh, min dp har ferie i en uge, og så er albert i gæste DP, og jesus for en barberet ged hun er da godt nok en værre finke rent ud sagt,

albert har bare reageret så meget på det og har kun været der i to dage,
jeg må ikke engang gå med ind og tage overtøj af, hun vil have at jeg skal aflevere i døren hvilket jeg nægter!

hun går rundt med sin store pige på 6 år på armen og albert var ked, så trækker hun ham bare med ind i legeværelset istedet for at sætte sin STORE pige ned og sige ordenligt hej til min søn,

albert har astma men hun mener at han først skal have hans maske når han gisper efter vejeret og han skal have den når han raller eller er besværet i vejrtrækningen.

de har tv inde i legeværelset og det er tændt HELE dagen. og ungerne sidder limet til det skide tv, '

arrg sorry skulle lige ud med damp(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Ryberg

Jeg har også været ked af en gæste DP.

Der ringede jeg til dagplejepladsanvisningen og sagde, at de havde bare at finde et andet sted NU.. og så fortalte jeg mine observationer..

2 dage i den omtalte gæstedagpleje, havde konsekvenser for min søn på visse områder i over ½ år..

Så LYT til dit barn, og til din mave!

det der havde jeg ikke affundet mig med

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

alberts mor<3 skriver:

ihhh, min dp har ferie i en uge, og så er albert i gæste DP, og jesus for en barberet ged hun er da godt nok en værre finke rent ud sagt,

jeg må ikke engang gå med ind og tage overtøj af, hun vil have at jeg skal aflevere i døren hvilket jeg nægter!

hun går rundt med sin store pige på 6 år på armen og albert var ked, så trækker hun ham bare med ind i legeværelset istedet for at sætte sin STORE pige ned og sige ordenligt hej til min søn,

albert har astma men hun mener at han først skal have hans maske når han gisper efter vejeret og han skal have den når han raller eller er besværet i vejrtrækningen.

de har tv inde i legeværelset og det er tændt HELE dagen. og ungerne sidder limet til det skide tv, '

Jeg havde også givet dem et kald

Anmeld

6. marts 2012

Angelspot

KittyGirl skriver:

Der ringede jeg til dagplejepladsanvisningen og sagde, at de havde bare at finde et andet sted NU.. og så fortalte jeg mine observationer..

2 dage i den omtalte gæstedagpleje, havde konsekvenser for min søn på visse områder i over ½ år..

Det er bare om at gøre noget ved det nu. Held og lykke

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

alberts mor<3 skriver:

Holda op .. Det lyder da godt nok heller ikke helt okay !

Syns du skal ringe til DP kontoret ! 

Anmeld

6. marts 2012

Linea

Jeg er møgforarget...det kan man da ikke byde børn! Jeg ville også prompte klage til dagplejepædagogen, for hun er da ikke kvalificeret som dagplejemor. Hun burde ikke have lov til at arbejde med børn - helt enkelt!!

Håber det bedste for dig og din søn.....

Anmeld

6. marts 2012

bullerbassen

Det er bare ikke iorden - ville helt sikker ringe til dagpleje kontoret og be dem finde en anden.

Og fortælle om det du har oplevet. 

Selvfølgelig skal du ikke aflevere ham i døren, det er da helt urimeligt. Og fjernsyn ej det går ski ikke.

Anmeld

6. marts 2012

miinimeal

KittyGirl skriver:

regner heldigvis med han skal være ved mormor resten af ugen, men vil snakke med dem imorgen, og se hvad de siger

Anmeld

6. marts 2012

Ryberg

alberts mor<3 skriver:

regner heldigvis med han skal være ved mormor resten af ugen, men vil snakke med dem imorgen, og se hvad de siger

Uanset synes jeg du skal ringe til dem og sige hvad du har oplevet, og sige at hvis du skulle have en gæstedagpleje igen, så skal han ikke derud..

Vi har faktisk 2 gæstedagplejere, som Lasse aldrig kommer ud til, fordi det har været en negativ oplevelse... så finder de bare en anden...

Godt han skal være hos mormor resten af ugen

Anmeld

6. marts 2012

miinimeal

bullerbassen skriver:

Det er bare ikke iorden - ville helt sikker ringe til dagpleje kontoret og be dem finde en anden.

Og fortælle om det du har oplevet. 

Selvfølgelig skal du ikke aflevere ham i døren, det er da helt urimeligt. Og fjernsyn ej det går ski ikke.

jeg ville heller ikke aflevere ham i døren., og gjorde det heller ikke, gik med ind selvom hun var imod det, havde en skrigetur med ham igår aftes på 5 timer! han skreg non stop og kunne ikke trøste ham, men til sidst faldt han om af træthed,

han vil ikke have at jeg skifter ham, han bliver så ulyklig han har virkelig forandret sig,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.