Hjemmelavede barselsgaver - hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Nå, ja....hagesmækker, det havde jeg slet ikke tænkt på.

Ved ikke rigtig med sengetøj. Tænker at det er sådan noget man allerede har købt.

Havde også tænkt på at smide en lækker økologisk stofble med...men det har de fleste nok også i overflod. De økologiske er bare SÅÅÅÅÅÅÅ lækre

Vi troede vi havde nok stofbleer, men så startede hun på grød, så kan give alle andre ret nu, stofbleer kan man ikke få for mange af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Loa

HOT 

Det viser da SÅ meget omtanke og låååve at lave det selv end at købe det Hvis jeg kunne lave det selv gjorde jeg det også 100 gange hellere end at købe 

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Sååååååååååååååååå HOT. Hvem kan ikke lide at få gaver, der er lagt sjæl i, og her også lagt en masse personligt arbejde i......

Jeg ville blive stolt og glad for at få sådan en gave... Den symbolisere helt klart kærlighed og dejligt venskab

Anmeld

6. marts 2012

henh01

Jeg forventede ikke barselsgaver - det er slet ikke nødvendigt i min verden. Men hvis nogen kom med noget de havde lavet selv, så ville jeg blive så glad og rørt.

Vi fik i dåbsgave en gave fra et vennepar med et hjemmesyede dynebetræk, hæklet suttesnor og en flag dims til puslebordet  Vi blev SÅ glade!
Derudover havde min anden veninde lavet en gæstebog med billeder af vores søn, hun havde skrevet digte og en hílsen i bogen. Det var også en MEGET omsorg - og betydningsfuld gave som jeg er sikker på vil være centrum for hans dåb når han bliver større

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Ideen om noget hjemmelavet er egentlig god, jeg har personligt bare 2-3 pusleunderlag og ville derfor ikke have gavn a et ekstra. 

Men hjemmelavede gaver er vildt søde, så hellere 2 suttesnore

Anmeld

6. marts 2012

komodo

HOT - Jeg ville elske hjemmelavede barselsgaver, især sengetøj og hagesmække, får man brugt rigtig meget, især med et gylpebarn hvilket alle mine har været

Anmeld

6. marts 2012

Zafir

Mega hot Jeg ved da ikke noget bedre end når mine veninder og familie har lavet noget til mig eller mine børn Det er de bedste gaver man kan få!!

Anmeld

6. marts 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym, da man aldrig ved hvem der kigger med.

Sagen er den at jeg kender 3 skønne kvinder som alle venter sig et forårs/sommerbarn. Og de skal jo have en barselsgave.

Jeg havde tænkt at lave den hver et hjemmesyet cafepusleunderlag og en matchende suttesnor. Selvfølgelig i smarte farver og mønstre der matcher barnets køn.

Men er det dumt at komme med en hjemmelavet gave. Eller er det en god ide?

Ligger lige billeder, så i ved hvilken slags jeg mener.

jeg ville blive ovenud lykkelig for sådan en barselsgave - tænk at en veninde har lagt tid og krafter i en gave til ens lille guldklump... så jeg synes det er en rigtig god idé

Anmeld

6. marts 2012

Jeg ville blive super glad!! Mere personlig gave får man da ik, når nu den er hjemmelavet! 

Jeg skal føde til August, mon du er en af mine venindet!?!?!? Hehe..

Anmeld

9. marts 2012

AdamsMor

De er da super flotte, så det ville jeg da personligt blive glad for Jeg synes det er dejligt at få noget, som giveren virkelig har tænkt over og lagt kærlighed i og ikke bare, hvad der nu lige var på tilbud i H&M...
Super god gave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.