Hjemmelavede barselsgaver - hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hjemmelavede barselsgaver - hot or not?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.013 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym, da man aldrig ved hvem der kigger med.

Sagen er den at jeg kender 3 skønne kvinder som alle venter sig et forårs/sommerbarn. Og de skal jo have en barselsgave.

Jeg havde tænkt at lave den hver et hjemmesyet cafepusleunderlag og en matchende suttesnor. Selvfølgelig i smarte farver og mønstre der matcher barnets køn.

Men er det dumt at komme med en hjemmelavet gave. Eller er det en god ide?

Ligger lige billeder, så i ved hvilken slags jeg mener.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym, da man aldrig ved hvem der kigger med.

Sagen er den at jeg kender 3 skønne kvinder som alle venter sig et forårs/sommerbarn. Og de skal jo have en barselsgave.

Jeg havde tænkt at lave den hver et hjemmesyet cafepusleunderlag og en matchende suttesnor. Selvfølgelig i smarte farver og mønstre der matcher barnets køn.

Men er det dumt at komme med en hjemmelavet gave. Eller er det en god ide?

Ligger lige billeder, så i ved hvilken slags jeg mener.

Synes det er en fantastisk idé - jeg ville blive meget glad for det, for det er en gave som viser at du har tænkte på dem og brugt tid på gaven

Anmeld

6. marts 2012

B&J

jeg syntes hjemme lavet gaver er en super ide hvis de står og mangler det...

jeg bruger ikke pusle underlag men en stof ble og vores dreng bruger ikke sut så gaverne ville ikke ha været gode for mig men måske til dem

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes hjemme lavet gaver er en super ide hvis de står og mangler det...

jeg bruger ikke pusle underlag men en stof ble og vores dreng bruger ikke sut så gaverne ville ikke ha været gode for mig men måske til dem

Ja, det er jo så lige det. Det er lidt et sats med en suttesnor.

Men mon ikke man kommer til at bruge pusleunderlaget, hvis man har det?

Kom gerne med andre ideer. Men tænker lidt at ligemeget hvad man finder på er der altid en risiko for at modtageren allerede har det, eller aldrig kommer til at bruge det.

Anmeld

6. marts 2012

Maja_4000

Jeg synes det er en god idé Jeg var blevet glad for det i hvert fald

Anmeld

6. marts 2012

Mumto3

Jeg er selv blevet rigtig glad for nye lækre 'købe' ting i barselsgave, og som jeg kunne byttte hvis det var nødvendigt MEN dem som jeg har fået en hjemmelavet ting af, der er jeg blevet helt enormt rørt over at de har brugt tid og energi på at lave det til mit barn! -og derfor er jeg blevet rigtig rigtig glad for det, også selvom det var noget jeg måske ikke lige fik brugt så meget.

Anmeld

6. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja, det er jo så lige det. Det er lidt et sats med en suttesnor.

Men mon ikke man kommer til at bruge pusleunderlaget, hvis man har det?

Kom gerne med andre ideer. Men tænker lidt at ligemeget hvad man finder på er der altid en risiko for at modtageren allerede har det, eller aldrig kommer til at bruge det.

det er rigtigt men jeg ville elske hjemme lavet gaver for de har såååå meget mere personlighed

Anmeld

6. marts 2012

Kofoed.

Jeg synes også det ville være skønt, hvis det er noget jeg mangler, vi fik 4 svøb og har kun brugt det ene, derudover har vi 2 pusle underlag, bruger dem aldrig, men hvis du ved, hvilket motiv det ønsker, kan du jo lave dyne og pude træk, eller overtræk til puslepuden, eller nogle hægesmækker, stofbleer og suttesnore i samme stof.
Der var lige med jeg kunne komme på.

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg synes også det ville være skønt, hvis det er noget jeg mangler, vi fik 4 svøb og har kun brugt det ene, derudover har vi 2 pusle underlag, bruger dem aldrig, men hvis du ved, hvilket motiv det ønsker, kan du jo lave dyne og pude træk, eller overtræk til puslepuden, eller nogle hægesmækker, stofbleer og suttesnore i samme stof.
Der var lige med jeg kunne komme på.

Nå, ja....hagesmækker, det havde jeg slet ikke tænkt på.

Ved ikke rigtig med sengetøj. Tænker at det er sådan noget man allerede har købt.

Havde også tænkt på at smide en lækker økologisk stofble med...men det har de fleste nok også i overflod. De økologiske er bare SÅÅÅÅÅÅÅ lækre

Anmeld

6. marts 2012

kirsti

hot!

Der er jo lagt meget mere arbejde og tanker i det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.