Min datter med huller i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

wamse skriver:

Jeg fik af vide, at de skulle være 7 år Men vi fik en benådning :-) Jeg har brugt meget tid på at snakke det igennem med hende, så hun var fuldt ud forberedt :-)

Okay, jamen så er der jo ikke så meget i det. Men så undre det mig bare at man kan få lavet det på babyer og mindre børn generalt. Hmm, det må jeg lige finde ud af. Men tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

twinboys

wamse skriver:

Så kom dagen, som hun havde ventet på længe, hvor hun skulle have hul i ørerne :-) Hun var så sej.
Håber der kommer et billede med indlægget, for opretter det fra mibilios umulius ;-)

Anmeld

8. marts 2012

wamse

Sjl-msl-Mkl skriver:

Okay, jamen så er der jo ikke så meget i det. Men så undre det mig bare at man kan få lavet det på babyer og mindre børn generalt. Hmm, det må jeg lige finde ud af. Men tak

Snakkede lige med lederen af børnehaven, og hun fortalte at hendes datter på 4½ havde fået huller i sidste uge, så der må åbenbart ikke være en fastlagt aldersgrænse 

Anmeld

8. marts 2012

wamse

Phoenix skriver:

Sikken en køn datter du har 

1000 tak skal du have 

Anmeld

8. marts 2012

wamse

twinboys skriver:

Anmeld

8. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

wamse skriver:

Snakkede lige med lederen af børnehaven, og hun fortalte at hendes datter på 4½ havde fået huller i sidste uge, så der må åbenbart ikke være en fastlagt aldersgrænse 

Det bliver Malou glad for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.