Min datter med huller i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

wamse

anmaj skriver:

hej, hvor er hun fin...

jeg ville bare høre hvordan i får siden til at virke på mobilen, for jeg kan kun læse men ikke besvare nogle indlæg.

er der noget man kan downloade?

Når du trykker på svar indlæg, så under boksen kan man skifte til til simpel tekstbehandling, og så kunne jeg skrive fra mobilen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

wamse skriver:

Tak 

Hun er 5, bliver 6 d. 30/3 

Min datter har snakket om øreringe siden hun var tæt på 2, hun bliver 4 til Maj. Ved bare ikke om jeg synes det er for tidligt.. Hvad synes du?

Anmeld

7. marts 2012

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Hvor er de bare flotte og kan godt forstå, at din datter er glad.

Lina på snart 3 år snakker også om huller i ørerne, men har sagt til hende, at når hun er 7 år må hun få hulleri ørerne.

Ej hvor vild begynder de allerede så tidligt at snakke om det? VILD. 

Anmeld

7. marts 2012

Diana...

Jeg synes jo altså bare du har den smukkeste lille pige Hvor er hun skøn og hvor ser hun stolt ud. Det klær hende 

Er i faldet godt til det nye sted? 

Knus 

Anmeld

7. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Ej hvor vild begynder de allerede så tidligt at snakke om det? VILD. 

Ja, jeg blev også noget overrasket over det. Men tror det er fordi, at hun ser mig med øreringe i ørerne og kan godt lide, at sidde på toilettet og se mig gøre mig færdig om morgen.

Anmeld

7. marts 2012

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Ja, jeg blev også noget overrasket over det. Men tror det er fordi, at hun ser mig med øreringe i ørerne og kan godt lide, at sidde på toilettet og se mig gøre mig færdig om morgen.

Ahh ja selvfølgelig. Ja så begynder Nadia sikkert også tidligt. 

Anmeld

7. marts 2012

wamse

Sjl-msl-Mkl skriver:

jeg fik 

Min datter har snakket om øreringe siden hun var tæt på 2, hun bliver 4 til Maj. Ved bare ikke om jeg synes det er for tidligt.. Hvad synes du?

Jeg fik af vide, at de skulle være 7 år Men vi fik en benådning :-) Jeg har brugt meget tid på at snakke det igennem med hende, så hun var fuldt ud forberedt :-)

Anmeld

7. marts 2012

wamse

Diana... skriver:

ÅÅÅrÅrhÅrhhJeg synes jo altså bare du har den smukkeste lille pige Hvor er hun skøn og hvor ser hun stolt ud. Det klær hende 

Er i faldet godt til det nye sted? 

Knus 

Århh tak skal du have

Hun er mega stolt, og der er ingen problemer med at rense det hver aften:-)

Nu synes jeg, at vi er ved at være faldet til :-) Alt er rigtig på plads nu, og vi kan nyde at være her. I går havde Lærke en legekammerat her hjemme, og de var ude det meste af tiden :-)

Anmeld

7. marts 2012

Diana...

wamse skriver:

Århh tak skal du have

Hun er mega stolt, og der er ingen problemer med at rense det hver aften:-)

Nu synes jeg, at vi er ved at være faldet til :-) Alt er rigtig på plads nu, og vi kan nyde at være her. I går havde Lærke en legekammerat her hjemme, og de var ude det meste af tiden :-)

Hvor godt at hun tager det så fint. Jeg kan tydelig huske da jeg selv fik det. Jeg var SÅ nervøs men kunne ikke mærke noget og var pære stolt bagefter 

Skønt i ved at være kommet på plads og det så fedt når de bare kan være ude og lege, det nyder vi også meget her hjemme 

Rigtig god aften. 

KNUS 

Anmeld

7. marts 2012

Phoenix

Sikken en køn datter du har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.