Maja_4000 skriver:
Jamen hun tager altid vores tallerkener og glas og slæber dem ud i køkkenet .. Så har faktisk ikke gjort så meget andet end at "give lov" .. Før tog hun det mens vi brugte det
Hehe .. Hun har faktisk aldrig smidt med det
Det sker selvfølgelig at hun taber noget , men ikke med vilje (:
Drenge kan da sagtens lege med dukker !
Action mænd er vel også en slags dukker ?
Hehe
Jeg led også af nældefeber da jeg var lille .. Jeg kunne ikke tåle farvestof .. Vi fandt aldrig ud af hvad det var , for der findes jo MANGE farvestoffer
Men jeg havde ikke haft et eneste udslæt siden jeg var 8 eller sådan noget .. Og så her i december fik jeg det pludselig igen
Meget mystisk
Håber ikke det er farvestof ved Victor , for dét var bare irriterende ! :b Men det er det jo nok ligemeget hvad man er allergisk overfor 
Ja .. Caroline ELSKER at være ude .. Hun kommer også med hendes overtøj :b Dog er vi ikke så meget ude som hun gerne vil , da vi jo bor i lejlighed , så det er liiidt mere besværgeligt , end hvis vi bare kunne åbne døren
Men nu er de ENDELIG begyndt at gå ud i vuggestuen , så det nyder hun bare helt vildt
Hehe
Caroline er også begyndt at slå , men det er ikke hvis hun ikke får sin vilje .. Det er hvis hun er kærlig , så tager det lidt overhånd og så får man et slag
Men hun er blevet god til at ae i stedet :b Hun græder "bare" hvis hun ikke får sin vilje .. Så hun er ikke begyndt at skabe sig rigtigt endnu
Hehe
Åha, det er simpelthen også forfærdeligt når de skaber sig! HADER når han kaster sig bagover og smadre hovedet ned i gulvet, og når man så samler ham op, er han jo sur på én, og slår så derfor. Pisse irriterende!
Men håber bare at det snart går over - er meget konsekvent, og han får aldrig lov at slå - Jeg siger at det må han ikke og så viser jeg ham at man skal ae i stedet
Så håber det går over inden aalt for længe.
Åha - håber bare ikke han er allergisk over for noget! Det ville bare være træls for ham.. Men nu må vi se. Glæder mig bare til alle de her læge-tider er overstået.
Er godt nok også nervøs for den der vaccination der skal ske der på torsdag! HADER når han skal vaccineres
Skønt at de er begyndt at gå ud i VS.. Det er de ogs i DP, så han kommer rigtig meget ud. SOm du selv siger, så kan vi nemlig "bare" åbne døren og rende ud i haven. Men det kræver bare konstant overvågning, fordi vi har trapper og andre ikke-tumling-venlige-ting ude i haven ;P Så man skal være over ham hele tiden. ISÆR nu hvor han synes det sjoveste sted at være er i et stenbed LIGE ved siden af trappen. Suk suk 
Men det er nu skønt at være blevet mor til en tumling. Der sker godt nok meget
Anmeld