MissChrista skriver:
Uh, jeg lever endnu! Har lige haft ekstremt travlt med skolen ;P Men NU er jeg tilbage på baby.dk 
Det gik rigtig godt med dræn. Det var super ubehageligt at være derinde mens han skulle bedøves :/ Han græ og var MEGET ked af det. Men han faldt hurtigt i søvn, og det tog kun 10 minutter. Da han vågnede op igen var han MEGET hys og vi kunne ikke få ham til at stoppe med at græde før efter 1 time.. Puha.. Men bagefter det, var der ingenting.
Så var vi lige til tjek ved ørelægen en uge efter, og der konstaterede de så betændelsestilstand i det ene øre
Så han måtte en uge på øredråber.. Nu skal vi så til tjek her på tirsdag for at se om der stadig er betændelse i.
Så skal vi også liiige en tur til lægen og ha' vaccination, og så skal vi da også lige en tur til tandlægen for første gang (alt dette i næste uge ;P) og ugen efter skal vi så liige indlægges en hel dag på sygehuset, for at tjekke om han er allergisk overfor pencilin eller hvordan. så det kører rigtig her.
Nu kommer jeg altså lige med heele updaten
Han snakker heelt vildt. Han siger så mange ord! Bl.a. "gok gok" (høns) "vov vov" "far" "mor" "bøøhh" "siiisk" (kiks) "mmmm' mam mam" (mad) "hvad det?" "moffe" (morfar) "lampe" "bamse" "trampedach" (En kunstner
haha) "traaaktooor" "bi" osv osv osv .. Det er heelt vildt!
Hvordan går det med den smukke Caroline?
Jeg havde godt hørt om det med bedøvelsen .. Puha , bare tanken kan give mig klamme håndflader

Hehe .. Men dejligt at han tog det nogenlunde

Har det hjulpet så ? :b
Det var godt nok mange ting I skal !

Hehe .. Jeg har endnu ikke fået bestilt tid til vaccination

og Caroline skal først til tandlæge i maj .. Så vi tager det stille og roligt

Har I mistanke om at han er allergisk , eller ? ;o
Hold da op , hvor siger han meget !!

Caroline siger hej og hej hej - HELE tiden :b Og det er så dét

Så siger hun det mamam og sådan .. Men ikke rigtige ord :b Og "daaa da!" i stedet for "gyng gang" :b .. Og ae ae .. Men hun er god til at nikke og ryste på hovedet .. Og forstår rigtig meget .. Hun går ind til sengen , når vi siger at hun skal sove , til puslebordet for at blive skiftet osv.

Og så går hun ud i køkkenet med sin tallerken når hun har spist :b
Hun er her i de sidste par uger begyndt at interesserer sig for den dukke hun fik af sin oldemor i julegave .. Hun er SÅ sød

Giver den sin sut , lader den drikke af hendes kop (eller hælder vand ud i hovedet af den

) , putter den under hendes aflagte babydyne osv ..
Så ja .. Her går det bare rigtig godt

Hun ændrer sig for tiden , synes jeg .. Hun er begyndt at blive mere genert og er HELT SINDSSYGT MEGET morsyg

Puha .. Far må INGENTING , hvis hun kan se mig .. Liiidt anstrengende :b
Hehe .. Det blev lidt langt