Ja, så er jeg også landet her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Wimmie

For ikke lige at kapre Rikkes tråd helt

Min mand og jeg har i fællesskab besluttet at skilles som venner. Det har været under opsejling længe - længere end vi nok har turdet indrømme over for os selv og hinanden.

Vi er helt enige om at det er det bedste for os selv og for Mila - hellere nu hvor hun er så lille.

Det er naturligvis hårdt og træls at vores fremtidsplaner nu ryger i vasken, men i det mindste er vi enige og vi er bare rigtig gode venner... Det er også grunden til at vi går fra hinanden; vi er nemlig ikke mere end venner og har ikke været det længe.

Jeg har hele tiden gået og håbet på at det ville ændre sig og blive bedre, men jeg har nok inderst inde vidst at det ville det ikke; der har ikke været meget kærlighed i vores forhold længe (og lad mig bare sige det sådan, at antallet af gange vi har haft sex på et år kan tælles på 3 fingre   &nbsp

Så nu går jeg en uvis fremtid i møde - jeg og Mila flytter tilbage til Fredericia, og Michael bliver boende indtil huset er solgt, så flytter han også til Fredericia, så Mila har begge sine forældre i nærheden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Rockertand

Æv, æv, håber, at I får et godt samarbejde omkring hende.

Anmeld

5. marts 2012

Wimmie

Rockertand skriver:

Æv, æv, håber, at I får et godt samarbejde omkring hende.

Det er jeg sikker på at vi gør 

Anmeld

5. marts 2012

4kløver

Øv da. Men godt at høre i har det godt sammen.. herfra

Anmeld

5. marts 2012

132319

Dét havde jeg godt nok ikke set komme 

Heldigvis lyder du afklaret 

Sig endelig til hvis du har spørgsmål til noget, jeg har jo været alenemor sådan cirka altid 

Anmeld

5. marts 2012

Zeus

Wimmie skriver:

For ikke lige at kapre Rikkes tråd helt

Min mand og jeg har i fællesskab besluttet at skilles som venner. Det har været under opsejling længe - længere end vi nok har turdet indrømme over for os selv og hinanden.

Vi er helt enige om at det er det bedste for os selv og for Mila - hellere nu hvor hun er så lille.

Det er naturligvis hårdt og træls at vores fremtidsplaner nu ryger i vasken, men i det mindste er vi enige og vi er bare rigtig gode venner... Det er også grunden til at vi går fra hinanden; vi er nemlig ikke mere end venner og har ikke været det længe.

Jeg har hele tiden gået og håbet på at det ville ændre sig og blive bedre, men jeg har nok inderst inde vidst at det ville det ikke; der har ikke været meget kærlighed i vores forhold længe (og lad mig bare sige det sådan, at antallet af gange vi har haft sex på et år kan tælles på 3 fingre   &nbsp

Så nu går jeg en uvis fremtid i møde - jeg og Mila flytter tilbage til Fredericia, og Michael bliver boende indtil huset er solgt, så flytter han også til Fredericia, så Mila har begge sine forældre i nærheden 

Årh, det er jeg ked af at læse Men godt at høre, at i skilles som venner, når det nu ikke kan være anderledes

Anmeld

5. marts 2012

Wimmie

4kløver skriver:

Øv da. Men godt at høre i har det godt sammen.. herfra

Tak 

Og ja, det er nemlig det vigtigste 

Anmeld

5. marts 2012

Wimmie

132319 skriver:

Dét havde jeg godt nok ikke set komme 

Heldigvis lyder du afklaret 

Sig endelig til hvis du har spørgsmål til noget, jeg har jo været alenemor sådan cirka altid 

Nej, det kom også som lidt af en overraskelse for mange i vores omgangskreds - men vi har heller ikke gået og skændtes eller noget 

Men tak, det kan godt være jeg kommer med nogle spørgsmål og søger lidt råd fra de erfarne 

Anmeld

5. marts 2012

Wimmie

Zeus skriver:

Årh, det er jeg ked af at læse Men godt at høre, at i skilles som venner, når det nu ikke kan være anderledes

Helt klart - vi er nemlig rigtig gode venner 

Er vild med dit nye profilbillede 

Anmeld

5. marts 2012

Phoenix

Aldrig en sjov situation at stå i. Men i det mindste godt, at det sker så fredeligt og som en fælles beslutning. 

Det skal nok gå. Der er også mange fordele ved at være alenemor - finder man ud hen af vejen  

Et kram herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.