hvornår begyndte jeres at kravle? eventuelt noget hjælp :/?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Zafir

MissChrista skriver:

jaaa, jeg kan godt huske noget med en spegepølse mad du oprettede vidst en tråd om hendes første kravleskirdt hihi

Jaaaa det gjorde jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

morbibi

Heza2410 skriver:

Min dejlig lille prins som er snart 7måneder, og er ikke begyndt at sidde eller kravle? .. Når jeg ligger ham på maven vender han sig med det samme om, prøver med alt muligt legetøj, spejl osv foran ham og til siderne .. Men nope så vender han sig om og vil heller ligge på ryggen.. Jeg synes da selv at han selv skal kunne gøre det og self med noget hjælp. Jeg ved man ikke skal høre på alt hvad der bliver snakket omkring tingene, men det da irriterende at familie/bekendte og dont know who kommer med "ej han er ikke begyndt at kravle/sidde i nu"? "alle andre børn på den alder gør det hvorfor gør han det ikke" og jeg ved i helv*****d ikke. Så træt af at høre på det men de bliver ved selvom jeg også siger jamen det skal nok komme , alle børn er ikke enes nogen gør det tideligt og nogle sent og nogle slet ikke der kravler, så han skal nok får det lært på et tidspunkt. Men kære venner her, kan jeg mere gøre så han kan komme op at sidde eller træne ham mere i at i kravle stilling, så han ikke vender sig om med det samme. Og i hvilken alder begyndte på det, at kunne sidde selv eller kravle? .... Godaften til jer alle ..

Tror nok jeg ville tænke de samme tanker som dig, hvis jeg stod i samme situation. Men nu hvor mine er store og jeg ser tilbage, så går det kun alt for stærkt.
Men du kan evt prøve at lægge dig ved siden af og så trille ham fra ryg til mave og til ryg igen, mens du taler eller griner med ham. Laver du nogle ben øvelser med ham?

Anmeld

5. marts 2012

Mamalou

Jeg mener at have læst, at børn normalvis (gennemsnitsalderen) kravler i 8-10 måneders alderen. Et skridt på vejen er jo at de triller, så mon ikke din søn i virkeligheden er godt med? 

Jeg ved hvor svært det kan være at lukke for alle de kloge kommentar folk nu engang kan have om ens børn. Og det er svært ikke at sammenligne, men ingen børn er ens.

Jeg selv har en lille magelig basse på 9,5 måneder, der spræller som en sæl når han vil frem, og på trods af flere måneders sprællen, så er det ikke gået op for ham, at det ikke er sådan han kommer frem Jeg tager det ganske roligt. Det skal nok komme  

Vh Louise

Anmeld

6. marts 2012

Camulla

Heza2410 skriver:

Min dejlig lille prins som er snart 7måneder, og er ikke begyndt at sidde eller kravle? .. Når jeg ligger ham på maven vender han sig med det samme om, prøver med alt muligt legetøj, spejl osv foran ham og til siderne .. Men nope så vender han sig om og vil heller ligge på ryggen.. Jeg synes da selv at han selv skal kunne gøre det og self med noget hjælp. Jeg ved man ikke skal høre på alt hvad der bliver snakket omkring tingene, men det da irriterende at familie/bekendte og dont know who kommer med "ej han er ikke begyndt at kravle/sidde i nu"? "alle andre børn på den alder gør det hvorfor gør han det ikke" og jeg ved i helv*****d ikke. Så træt af at høre på det men de bliver ved selvom jeg også siger jamen det skal nok komme , alle børn er ikke enes nogen gør det tideligt og nogle sent og nogle slet ikke der kravler, så han skal nok får det lært på et tidspunkt. Men kære venner her, kan jeg mere gøre så han kan komme op at sidde eller træne ham mere i at i kravle stilling, så han ikke vender sig om med det samme. Og i hvilken alder begyndte på det, at kunne sidde selv eller kravle? .... Godaften til jer alle ..

Micas var 7 mdr. da han kravlede og 11 mdr. da han gik  

Anmeld

6. marts 2012

ledermus

Oliver begyndte at kravle da han var 9½ måned. En måned senere begyndte han at rejse sig op af alt og nu hvor er han er lige knap et år går han med gåvogn eller min hjælp men det der med at sidde på gulvet det vil han til gengæld ikke, han kan godt men har kun gjort det maks 10 gange i sit liv og maks 10 minutter af gangen. 

Børn er så forskellige med hvornår de kan hvad

Anmeld

6. marts 2012

Azooo

Mange tak for alle jeres svare , .. ii will do my best og vil fremover være pisse lige glad med hvad andre kommentere.. Gøre/prøver det jeg kan så må tiden vise sig om hvornår han også selv er klar til det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.