hvornår begyndte jeres at kravle? eventuelt noget hjælp :/?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Azooo

Min dejlig lille prins som er snart 7måneder, og er ikke begyndt at sidde eller kravle? .. Når jeg ligger ham på maven vender han sig med det samme om, prøver med alt muligt legetøj, spejl osv foran ham og til siderne .. Men nope så vender han sig om og vil heller ligge på ryggen.. Jeg synes da selv at han selv skal kunne gøre det og self med noget hjælp. Jeg ved man ikke skal høre på alt hvad der bliver snakket omkring tingene, men det da irriterende at familie/bekendte og dont know who kommer med "ej han er ikke begyndt at kravle/sidde i nu"? "alle andre børn på den alder gør det hvorfor gør han det ikke" og jeg ved i helv*****d ikke. Så træt af at høre på det men de bliver ved selvom jeg også siger jamen det skal nok komme , alle børn er ikke enes nogen gør det tideligt og nogle sent og nogle slet ikke der kravler, så han skal nok får det lært på et tidspunkt. Men kære venner her, kan jeg mere gøre så han kan komme op at sidde eller træne ham mere i at i kravle stilling, så han ikke vender sig om med det samme. Og i hvilken alder begyndte på det, at kunne sidde selv eller kravle? .... Godaften til jer alle ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

132319

Min søn var 14½ måned før han begyndte at kravle

Han var luddoven og krøb først på maven, da han var 10 måneder.

Tag den med ro og luk ørene for hvad folk siger, må være mit bedste råd ud fra egen erfaring

Anmeld

5. marts 2012

Clisolka

Heza2410 skriver:

Min dejlig lille prins som er snart 7måneder, og er ikke begyndt at sidde eller kravle? .. Når jeg ligger ham på maven vender han sig med det samme om, prøver med alt muligt legetøj, spejl osv foran ham og til siderne .. Men nope så vender han sig om og vil heller ligge på ryggen.. Jeg synes da selv at han selv skal kunne gøre det og self med noget hjælp. Jeg ved man ikke skal høre på alt hvad der bliver snakket omkring tingene, men det da irriterende at familie/bekendte og dont know who kommer med "ej han er ikke begyndt at kravle/sidde i nu"? "alle andre børn på den alder gør det hvorfor gør han det ikke" og jeg ved i helv*****d ikke. Så træt af at høre på det men de bliver ved selvom jeg også siger jamen det skal nok komme , alle børn er ikke enes nogen gør det tideligt og nogle sent og nogle slet ikke der kravler, så han skal nok får det lært på et tidspunkt. Men kære venner her, kan jeg mere gøre så han kan komme op at sidde eller træne ham mere i at i kravle stilling, så han ikke vender sig om med det samme. Og i hvilken alder begyndte på det, at kunne sidde selv eller kravle? .... Godaften til jer alle ..

Isabella var lidt langsom, men vi tog det i hendes tempo 

Hun sad selv da hun var 6½ mrd - kravle og stå op ad ting kom først da hun startede i vuggestue, men så kom det hele også på en gang! Da hun havde gået i vuggestue i 14 dage kunne hun kravle og stå op ad ting - der var hun 10 mrd 

Til gengæld gik hun helt selv da hun blev 13 mrd 

Det skal nok komme når han er klar 

Anmeld

5. marts 2012

Prinsessens'Mor<3

Maja kravlede for første gang på hendes 1 års fødselsdag.. Hun har ikke kommet rundt ellers udover og møffe sig lidt på maven, hun var omkring 7- 8 måneder da hun begyndte så småt og lære og sidde selv, der satte jeg hende med en bellino bold og tæpper rundt og der gik ikke helt vildt længe før hun kunne selv, selvfølgelig var der længe med overbalance men så kom det selv.. Kravlen har hun lært sig selv, hun har aldrig stået og rokket og sjældent været på alle 4, og maven gider hun heller ikke ligge på, så vender man sig bare.. Men troede ikke hun vill kravle, men vupti så gjorde hun det helt af sig selv og havde lært sig selv det..  og det med og sætte hende i kravle stilling har vi højst gjort 5 gange, men hun blev bare sur hver gang så det gav vi hurtigt op med..

Anmeld

5. marts 2012

K&S

Anton sad selv, da han var lige knap 6 måneder, men kravlede først, da han var 10 måneder. Han gik til gengæld da han var 13 måneder :-)

Jeg ved fra mig selv, hvor svært det er ikke at sammenligne - men det kommer når det kommer :-) 

Anmeld

5. marts 2012

Zafir

Altså Frigg var 10½ mrd Og Idun var 6 mrd...

Idun ville bare frem i verden og Frigg ville have en spegepølsemad

Såååeee... Det skal nok komme

Anmeld

5. marts 2012

Mor Christa

Zafir skriver:

Altså Frigg var 10½ mrd Og Idun var 6 mrd...

Idun ville bare frem i verden og Frigg ville have en spegepølsemad

Såååeee... Det skal nok komme

" .. og Frigg ville ha' en spegepølsemad"

hahahaahahaha

Anmeld

5. marts 2012

Zafir

MissChrista skriver:

" .. og Frigg ville ha' en spegepølsemad"

hahahaahahaha

Hehe... ja - det lyder sjovt, men det er ikke destomindre sandt Det var en spegepølsemad, der endelig fik hende til at kravle de første skridt ud i den store verden

Anmeld

5. marts 2012

Mor Christa

Zafir skriver:

Hehe... ja - det lyder sjovt, men det er ikke destomindre sandt Det var en spegepølsemad, der endelig fik hende til at kravle de første skridt ud i den store verden

jaaa, jeg kan godt huske noget med en spegepølse mad du oprettede vidst en tråd om hendes første kravleskirdt hihi

Anmeld

5. marts 2012

Maja_4000

Caroline var 9 måneder da hun begyndte at kravle .. Og 13 da hun gik

Men jeg selv kravlede først da jeg næsten var 1 år .. Min mormor lokkede mig med en fløde .. Haha .. Så jeg er ligesom Frigg .. Bare tykkere (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.