Min dejlig lille prins som er snart 7måneder, og er ikke begyndt at sidde eller kravle? .. Når jeg ligger ham på maven vender han sig med det samme om, prøver med alt muligt legetøj, spejl osv foran ham og til siderne .. Men nope så vender han sig om og vil heller ligge på ryggen.. Jeg synes da selv at han selv skal kunne gøre det og self med noget hjælp. Jeg ved man ikke skal høre på alt hvad der bliver snakket omkring tingene, men det da irriterende at familie/bekendte og dont know who kommer med "ej han er ikke begyndt at kravle/sidde i nu"? "alle andre børn på den alder gør det hvorfor gør han det ikke" og jeg ved i helv*****d ikke. Så træt af at høre på det men de bliver ved selvom jeg også siger jamen det skal nok komme , alle børn er ikke enes nogen gør det tideligt og nogle sent og nogle slet ikke der kravler, så han skal nok får det lært på et tidspunkt. Men kære venner her, kan jeg mere gøre så han kan komme op at sidde eller træne ham mere i at i kravle stilling, så han ikke vender sig om med det samme. Og i hvilken alder begyndte på det, at kunne sidde selv eller kravle? .... Godaften til jer alle

..
Anmeld