katrineoerum skriver:
Hej
Jeg stiller lige et spørgsmål. Og jeg håber ikke nogen bliver støt over det, men til jer to som er nybagte mødre og lige gået fra faderen.
Har det været under opsejlig over en længer periode? Fordi det er jo hårdt at blive forældre, og man skal huske at det tager noget tid at finde sine nye roller. Jeg håber bare ikke i er gået fra hianden fordi det er hårdt lige nu. For det er en face og i skal nok lange på jeres ben igen og lære at være et par. Man det tager noget tid og det er på nogle andre premisser. :-)
(Undskyld jeg lige kaprer din tråd Rikke 
Her har det også været under opsejling længe... Og nok også længere end jeg selv har villet indrømme. Jeg tog snakken med min mand i oktober, men vi gav det en chance mere, ingen af os var nok parate til at gå fra hinanden dengang; mig som højgravid og ingen af os vidste hvad der ventede.
Jeg tror vores kærlighedsforhold langsom er ebbet ud det sidste 1½ års tid og vi har længe bare levet som venner.
Den endelige beslutning om at vi skulle skilles tog jeg nok for et par uger siden og i går fik vi så sat ord på det.
Havde det kun kørt skævt siden fødslen er jeg helt sikker på at vi var blevet sammen, for så havde vi nok også tænkt at det bare var hårdt at få baby (hvilket jeg egl. ikke synes det er )
Anmeld