Update om mindre end en time....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja... Det var jo så mig

Nu er jeg her i denne gruppe. Jeg startede samtalen og vi endte med at slå op som en fælles beslutning - så det er jo rart

Vi skiltes som venner, så det gik egentlig bedre end jeg havde forventet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

JJH

Du lyder til at være glad for jeres beslutning, håber det går jer alle 3 godt fremover.

Anmeld

5. marts 2012

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Ja... Det var jo så mig

Nu er jeg her i denne gruppe. Jeg startede samtalen og vi endte med at slå op som en fælles beslutning - så det er jo rart

Hej

Det er jeg ked af at høre...Jeg står i nøjagtig samme situation; nybagt mor og manden og jeg har valgt at skilles - vi har længe bare været venner. Jeg startede også samtalen i går aftes og vi endte med at være helt enige i at det var den bedste beslutning.

Så nu skal der tages hul på en ny tilværelse - er sikker på at vi nok skal klare den 

Men det er naturligvis altid dejligt at være enige om beslutningen og skilles som venner.

Anmeld

5. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

JJH skriver:

Du lyder til at være glad for jeres beslutning, håber det går jer alle 3 godt fremover.

Er rigtig glad for vores beslutning

Anmeld

5. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Hej

Det er jeg ked af at høre...Jeg står i nøjagtig samme situation; nybagt mor og manden og jeg har valgt at skilles - vi har længe bare været venner. Jeg startede også samtalen i går aftes og vi endte med at være helt enige i at det var den bedste beslutning.

Så nu skal der tages hul på en ny tilværelse - er sikker på at vi nok skal klare den 

Men det er naturligvis altid dejligt at være enige om beslutningen og skilles som venner.

Super at man kan finde ud af at skiltes som venner

Anmeld

5. marts 2012

katrineoerum

Hej

Jeg stiller lige et spørgsmål. Og jeg håber ikke nogen bliver støt over det, men til jer to som er nybagte mødre og lige gået fra faderen.

Har det været under opsejlig over en længer periode? Fordi det er jo hårdt at blive forældre, og man skal huske at det tager noget tid at finde sine nye roller. Jeg håber bare ikke i er gået fra hianden fordi det er hårdt lige nu. For det er en face og i skal nok lange på jeres ben igen og lære at være et par. Man det tager noget tid og det er på nogle andre premisser. :-)

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Ja... Det var jo så mig

Hold da op, det er jeg ked af at høre.

Men hvor er det dejligt at det var en fælles beslutning, og I kan skilles som venner, det betyder rigtig meget, når I har lille Ida at passe på.

Held og lykke til jer fremover

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Hej

Hod da op, det er jeg ked af at høre. Og overrasket

Men hvor er det godt, når det bliver en fælles beslutning, og ingen går og smækker med dørene.

Alt det bedste til jer fremover

Anmeld

5. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

katrineoerum skriver:

Hej

Jeg stiller lige et spørgsmål. Og jeg håber ikke nogen bliver støt over det, men til jer to som er nybagte mødre og lige gået fra faderen.

Har det været under opsejlig over en længer periode? Fordi det er jo hårdt at blive forældre, og man skal huske at det tager noget tid at finde sine nye roller. Jeg håber bare ikke i er gået fra hianden fordi det er hårdt lige nu. For det er en face og i skal nok lange på jeres ben igen og lære at være et par. Man det tager noget tid og det er på nogle andre premisser. :-)

For vores vedkommende har det været under opsejling længe - fra begge sider af.

Anmeld

5. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Hod da op, det er jeg ked af at høre. Og overrasket

Men hvor er det godt, når det bliver en fælles beslutning, og ingen går og smækker med dørene.

Alt det bedste til jer fremover

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.