rejse med baby på 9 md.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

MorDk

Lotus86 skriver:

Det skulle i hvert fald ikke forhindre mig, børn er gode til at tilpasse sig.

Vi rejser til Thailand i morgen, og vi har vores søn på 8,5 måned med, det har jeg bestemt ingen bekymringer over, ser bare frem til 2 uger, hvor vi kan nyde hinanden og slappe af

Præsis! Meget bedre end os voksne...*S*

Jeg var ihvertfald meget overrasket over hvor FLOT Bassen tog hele turen (fly, rejse, mad, ophold, varmen m.m )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Alexander&Lærke

Mange tak for det seneste svar, nu er det noget tid siden jeg slog det op, og har derfor besluttet mig for at vi ikke taget med. Dels pga fly tiden. Jeg havde nok gjort det hvis det kun var den ene jeg slulle have med men nu er det 2 børn som alene skal have med, og som skal indstille sig, altså mine forældre er der også til at hjælpe men alligevel ved godt hvem de fortrækker når de er trætte. Men syntes heller ikke lige pengene er der til det, vi har så mange projekter herhjemme med nyt hegn, maler arbejde og 2 rådne vinduer som skal skites og jeg er på dagpenge= -3500 mindre om md udbetalt. Flybiletterne kostede da jeg tjekkede over 3000 for os 3

Og mine forældre har betilt rejsen før de spurte om vi ville med.... Så ville ikke kunne tage en anden afgang slet ikke med 2 børn. 

Anmeld

22. marts 2012

EKBJ

Mette&Alexander skriver:

Kan man det, ja det kan man vel, men burte man gøre det?

Er så heldig at have nogle velhavende forældre som har inviteret mig og mine børn med på deres forårs tur til Pisa i italien. Det eneste vi skal betale er fly billettet og lommepenge alt andet betaler de. men jeg er bare kommet så meget i tvivl om det er godt når Lærke ikke er andet end 9 md til den tid maj. Vi skal flyver kl 23.45 om aften som er vældig sent for sådan en str. Der er også Alexander på 4,5 år dete r også langt over hans sengetid, men han skal nok klare den, er jeg sikker på. vi er først i pisa kl 2 om natten også så ud og finde den bil som de har lejet og have babagage ovs så den er nok tidlig morgen før vi er rigtigt fremme, hvike nok vil ødelægge begge børns rytme totalt og første dage vil nok bliver brugt på at slappe af. Når vi skal hjem igen er det kl 19 om aften, hvilke er mere tålig. 

Vil i tage den tur, er sikker på at jeg nok skal få alt den hjælp med børnene som jeg behøver, men ved jo også at det måske kun er mor som dur hvis man er træt og mor er nok også træt... 

Er godt nok i tvivl... For det ville da være skønt at komme lidt ud inden hverdagen melder sig med 2 børn , 2 job og alt det andet fra Juni. Men vi kommer nok til at savne far meget. 

Jeg har lige været i Egypten med min kærestes familie. Hans søster havde hendes søn med på 10 måneder.. og der var overhovedet ingen problemer.. vi fløj i 5 timer og han sov næsten hele vejen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.