ny i gruppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Kris89

-Sigrid- skriver:

Hvor er det skønt søde, så slipper du også for de "håbeture" du har haft 

tusind tak søde

ja det er godt nok ved at være psykisk terror for mig... så det bliver rigtig skønt med hjælp i det mindste bare det man ved at hjælpen er nær

håber alt går godt med lille pigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Kris89

Nessie skriver:

Held og lykke med det hele

Vi havde også en times kørsel til behandling, men det vænner man sig til. Er der mulighed for at du kører op med sædprøven? Det behøver jo ikke være manden selv, bare den holdes tæt til kroppen på vejen derop.

har tænkt at jeg kunne gøre det, men jeg møder enten kl. 3 om natten eller syv om morgenen... og det er altid om morgenen der er mest travlt, så ved ikke lige hvordan jeg skulle snige mig til en time fri om morgenen...

men kunne godt være det var et forsøg værd

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Kris89 skriver:

har tænkt at jeg kunne gøre det, men jeg møder enten kl. 3 om natten eller syv om morgenen... og det er altid om morgenen der er mest travlt, så ved ikke lige hvordan jeg skulle snige mig til en time fri om morgenen...

men kunne godt være det var et forsøg værd

Det var da også nogle skøre tider

Kan godt se at det ikke er så nemt. Det er trods alt en meget lange vej frem og tilbage.

Må jeg spørge hvor I skal gå henne?

Anmeld

5. marts 2012

Kris89

Nessie skriver:

Det var da også nogle skøre tider

Kan godt se at det ikke er så nemt. Det er trods alt en meget lange vej frem og tilbage.

Må jeg spørge hvor I skal gå henne?

ja det er lidt træls både manden og jeg arbejder om morgenen... det er ofte vi har tidligt fri (dog ikke allerede kl. 13) men yderst sjælendt vi møder senere... heldigvis kan manden ofte tage en time ekstra fri og lign. men lige nu er der bare rygende travl, så vi må pænt vente til efter d. 20.

sædprøven skal afleveres i Skive, så går ud fra det er der det vil foregå, hvis jeg skal tjekkes også...

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Kris89 skriver:

ja det er lidt træls både manden og jeg arbejder om morgenen... det er ofte vi har tidligt fri (dog ikke allerede kl. 13) men yderst sjælendt vi møder senere... heldigvis kan manden ofte tage en time ekstra fri og lign. men lige nu er der bare rygende travl, så vi må pænt vente til efter d. 20.

sædprøven skal afleveres i Skive, så går ud fra det er der det vil foregå, hvis jeg skal tjekkes også...

Ak ja, ventetid kommer man hurtigt ud for, og arbejdet skal jo også passes.

I skal også huske, at I kan begge få en §56 aftale med kommunen, så arbejdsgiver får refusion de dage I er til behandling. Men det indebærer selvfølgelig at I fortæller arbejdspladsen hvad der sker.

Kender ikke til Skive, men er da sikker på at det hele vil foregå der

Anmeld

5. marts 2012

Kris89

Nessie skriver:

Ak ja, ventetid kommer man hurtigt ud for, og arbejdet skal jo også passes.

I skal også huske, at I kan begge få en §56 aftale med kommunen, så arbejdsgiver får refusion de dage I er til behandling. Men det indebærer selvfølgelig at I fortæller arbejdspladsen hvad der sker.

Kender ikke til Skive, men er da sikker på at det hele vil foregå der

nu ved jeg jo endnu ikke hvad alt det her vil indebære, så indtil da vil jeg gerne at ingen ved det...

jeg er heldigvis på timeløn, så får ikke løn hvis ikke jeg er på arbejde... på den måde kommer det ikke til at "skade" arbejdsgiver...

og har fri alle dage midt på dagen, så forhåbenlig ville evetuelle tider kunne tage hensyn til dette...

mener også min veninde var henvist dertil... hun nåede dog heldigvis ikke at få brug for det håber det samme er gælende her..

jeg har kun haft e-mail konsultation med lægen, så har ingen ide om fremgangsmåden ved udredning og det hele affhænger jo også af mandens sædprøve...

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Kris89 skriver:

nu ved jeg jo endnu ikke hvad alt det her vil indebære, så indtil da vil jeg gerne at ingen ved det...

jeg er heldigvis på timeløn, så får ikke løn hvis ikke jeg er på arbejde... på den måde kommer det ikke til at "skade" arbejdsgiver...

og har fri alle dage midt på dagen, så forhåbenlig ville evetuelle tider kunne tage hensyn til dette...

mener også min veninde var henvist dertil... hun nåede dog heldigvis ikke at få brug for det håber det samme er gælende her..

jeg har kun haft e-mail konsultation med lægen, så har ingen ide om fremgangsmåden ved udredning og det hele affhænger jo også af mandens sædprøve...

Ja, første skridt på vejen er jo da lige at få svar på prøven, og så skal I vel til samtale derefter, for at finde ud af hvad der skal ske.

Anmeld

5. marts 2012

Kris89

Nessie skriver:

Ja, første skridt på vejen er jo da lige at få svar på prøven, og så skal I vel til samtale derefter, for at finde ud af hvad der skal ske.

ja sådan forstod jeg det i hvert fald på lægen

håber bare der så sker noget når vi kommer så langt

og håber de kan få styr på min cyklus, hvis det er den der driller...

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Kris89 skriver:

ja sådan forstod jeg det i hvert fald på lægen

håber bare der så sker noget når vi kommer så langt

og håber de kan få styr på min cyklus, hvis det er den der driller...

Når I først er kommet så langt som til at blive undersøgt, så sker der jo noget, og uanset hvad der er "galt" eller ikke galt, så er man da kommet et skridt videre til drømmen

Anmeld

5. marts 2012

Kris89

Nessie skriver:

Når I først er kommet så langt som til at blive undersøgt, så sker der jo noget, og uanset hvad der er "galt" eller ikke galt, så er man da kommet et skridt videre til drømmen

ja. bare det at være et skridt tættere på drømmen gør bare virkelig meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.