ny i gruppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Kris89

Hej alle sammen...

i løbet af en måned kommer jeg "forhåbentlig" i denne gruppe...

der er selvfølgelig lige en sidste cyklus chance og højst sandsynligt ventetid, før hjælpen kommer igang, men det tyder på lægen rent faktisk vil tage mig seriøst og kigge på mig...

vi skal blot lige have afleveret mandens sædprøve først og få svar på den, men hvis den er normal vil de vidst kigge på mig det er jeg rigtig glad for...

desværre bor vi i udkantsdanmark og der er en times kørsel til hvor prøven skal afleveres og den skal afleveres 8-13, og kæresten har travlt på arbejde, så det bliver først efter den 20. han kan få fri til at køre forbi med den.

min cyklus har siden SA været 35 dage. forrige cyklus 39 dage og denne cyklus 33 dage... lægen mente det var min cyklus der var skyld i den manglende graviditet...

åh jeg håber sådan at hun tager mig seriøs (det lyder det til), selvom vi "kun" har prøvet snart 9 mdr. siden SA lyder det til vi kan få hjælp

nå ville bare lige lufte mine tanker og forhåbninger om, at vi nu snart kan få hjælp og snart kan få vores ønskebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Kris89

ikk nogle der vil dele min glæde bar lidt

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Og det vil jeg gerne.
Jeg håber at i kommer til udredning hurtigst muligt.

Det er da dejligthvis din læge vil tage dig seriøst. Der er sku så mange der ikke vil.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

5. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Og det vil jeg gerne.
Jeg håber at i kommer til udredning hurtigst muligt.

Det er da dejligthvis din læge vil tage dig seriøst. Der er sku så mange der ikke vil.

Held og lykke med det hele.

tusind tak

ja er også helt overvældet over at hun faktisk vil tage mig seriøst...

men det bunder nok i at jeg har haft den samme læge længe og hun har altid ville lytte

håber bare så meget at hans sædprøve er tip top og vi så kan få noget hjælp... ja kan vi selvf. nok også hvis den er dårlig, men alligevel...

GLÆDER MIG TIL VORES ØNSKE GÅR I OPFYLDELSE

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

tusind tak

ja er også helt overvældet over at hun faktisk vil tage mig seriøst...

men det bunder nok i at jeg har haft den samme læge længe og hun har altid ville lytte

håber bare så meget at hans sædprøve er tip top og vi så kan få noget hjælp... ja kan vi selvf. nok også hvis den er dårlig, men alligevel...

GLÆDER MIG TIL VORES ØNSKE GÅR I OPFYLDELSE

Det kan jeg godt forstå du er.. Endnu et skridt på vejen

Håber snart det blvier ejres tur og at i går hele vejen .

Anmeld

5. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan jeg godt forstå du er.. Endnu et skridt på vejen

Håber snart det blvier ejres tur og at i går hele vejen .

Tusind tak

Anmeld

5. marts 2012

tarkoflen

Så snart I kommer i behandling synes jeg virkelig de tager godt imod en og er super søde!
Håber I kommer hurtigt til og det bare går lige efter bogen

Anmeld

5. marts 2012

-Sigrid-

Hvor er det skønt søde, så slipper du også for de "håbeture" du har haft 

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Held og lykke med det hele

Vi havde også en times kørsel til behandling, men det vænner man sig til. Er der mulighed for at du kører op med sædprøven? Det behøver jo ikke være manden selv, bare den holdes tæt til kroppen på vejen derop.

Anmeld

5. marts 2012

Kris89

tarkoflen skriver:

Så snart I kommer i behandling synes jeg virkelig de tager godt imod en og er super søde!
Håber I kommer hurtigt til og det bare går lige efter bogen

tusind tak

der er selvf. en lille chance for det ikke bliver nødvendigt, men det er så rart at vide, at der er hjælp og håb forude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.