Gravid og nu alene :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Tinae

wmillapigenw skriver:

sender dig lige en kæmpe !!

det lyder godt nok til at være rodet, og jeg forstår udmærket dit valg med abort! jeg kunne heller ikke vælge abort(her var det så ikke planlagt) men han vidste udmærket godt at abort aldrig kom på tale fra min side af, ligemeget hvor meget han sagde det  

- jeg er også gravid og enlig & det er det mest fornuftige valgt jeg har taget at gå fra ham, for har haft det så meget bedre siden jeg har kun lidt under 4 uger til termin  

men du er altid velkommen til at skrive til mig hvis det er

men held og lykke med alt! du skal nok klare det

1000 tak for dine knus :-) Hvordan har det været for dig igennem graviditeten? Har du overhovdet ingen kontakt til ham den dag i dag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Tinae

mor:) skriver:

Sikke dog kedeligt at det ikke gik som planlagt. Men kan virkelig forstå at du ikke kan fjerne et barn der var så ønsket og planlagt.

Tillykke med graviditeten, hvor er det dejligt trods omstændighederne. Er sikker på at du nok skal klare den

Mange tak-jo jeg skal nok klare den,vi mennesker er jo heldigvis stærkere end vi selv lige går og regner med,værst er de knuste drømme :-(

Anmeld

5. marts 2012

wmillapigenw

Tinae skriver:

1000 tak for dine knus :-) Hvordan har det været for dig igennem graviditeten? Har du overhovdet ingen kontakt til ham den dag i dag ?

så lidt!  

& min graviditet har været super, jeg har delt det hele med min mor, hun har været med til skanninger og jordemoder  

jeg var sammen med eks'en da jeg var til første skanning 10+ og der var det fint at have ham med, så gik vi på pause lidt efter og da jeg var til skanning 12+ hvor han var med, var jeg lige ved at smide ham ud! fordi det eneste man skulle se på var et surt ansigt hele tiden og det var godt nok ikke sjovt at have ham med.

efter jeg stoppede forholdet helt så begyndte han at svine mig til og beskylde mig for det ene og det andet så valgte at han ikke skulle kontakte mig når han var sådan. og det har da også gjort at jeg har været gladere fordi der ikke var en der svinede en til hele tiden  

men han skriver nogle gange til mig.. men jeg gider ikke svare ham.. jeg bliver sur/irreteret hver eneste gang han skriver til mig & sletter hans beskeder inden jeg når at læse dem.. for så kommer alt det lort der har været i vores forhold og efter op i mig .. - men når den lille kommer her om nogle uger så skriver jeg til ham at han kan se sit barn og så må vi se hvad der sker efter det, hvordan og ledes med at han skal se sit barn

Anmeld

5. marts 2012

Mist

Jeg kan virkelig godt følge dig. Har stået lidt i det samme.. 

Han brændte efter og få et barn med mig, og vi snakkede ofte om det, da jeg så endelig gav ham nyheden, fik tonen en helt anden lyd.. 

Og alt glæde og ord forsvandt fra mig.. Fuldstændig.. Tog ind på hans arbejde og lagde kortene på bordet, og sagde enten var han en del af det, ellers kunne han tage sine ting og forsvinde, men uanset hvad, ville han blive far, for en abort var ikke en mulighed.. 

Det fik han lov og tykke på og jeg er glad for han kom til fornuft.. Vi har i dag en 2 årig dejlig pige sammen, og han er glad for det valg han tog og være en del af mit og hans datters liv. 

Jeg håber virkelig for dig han tager sig sammen og står inde for det valg han tog sammen med dig..  for dig.. 

Maria. 

Anmeld

5. marts 2012

FrkMR

Det er simpelthen så hårdt sådan noget.

Ville slet ikke gå forbi uden at give et

Jeg flyttede fra min kæreste i uge 14 da han også ombestemt sig da jeg blev gravid(barnet var også planlagt).

Jeg fødte for 4½ mdr siden, og er stadig alene

Anmeld

5. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Tinae skriver:

Mange tak-jo jeg skal nok klare den,vi mennesker er jo heldigvis stærkere end vi selv lige går og regner med,værst er de knuste drømme :-(

ja det har du helt ret i. Det er så ærgeligt

Anmeld

11. marts 2012

Mogensen&Peanot

hehee .. han lyder sq som en svans ... i besluttede jer sammen for at få et barn .. og da du ville på p piller bad han dig lade vær - så lykkes det og han vil ha du skal ta en abort ! ... eej , hvor var jeg dog blevet sur ... han fortjener slet ikk at ha noget med barnet eller dig at gøre , hvis det er på den måde han tror det fungere ... hmm . .det er selvfølgelig forfærdeligt at hans mor er syg og det lyder som om det er i hans familie der er nogle problemer ... men derfor må han da alligevel tænke lidt over hvor han leverer klatten . . det er jo ikk en ny fladskærm der skal leveres tilbage ... føj , han sku skamme sig . . håber du okay ! alt held og kærlighed til din 4 kløver familie !

Anmeld

11. marts 2012

Tinae

Mogensen&Peanot skriver:

hehee .. han lyder sq som en svans ... i besluttede jer sammen for at få et barn .. og da du ville på p piller bad han dig lade vær - så lykkes det og han vil ha du skal ta en abort ! ... eej , hvor var jeg dog blevet sur ... han fortjener slet ikk at ha noget med barnet eller dig at gøre , hvis det er på den måde han tror det fungere ... hmm . .det er selvfølgelig forfærdeligt at hans mor er syg og det lyder som om det er i hans familie der er nogle problemer ... men derfor må han da alligevel tænke lidt over hvor han leverer klatten . . det er jo ikk en ny fladskærm der skal leveres tilbage ... føj , han sku skamme sig . . håber du okay ! alt held og kærlighed til din 4 kløver familie !

Hej :-) 

Du har fuldstændig ret,han er sku en svans:-)det er også det jeg siger til mig selv,hvordan kan man som 34 årig være så uansvarlig,det fatter jeg ikke! Jeg har en lille men god familie,der heldigvis støtter mig,2 onkler og en fætter der nok skal spille fodbold med ham hvis det bliver en dreng,jeg fatter bare ikke man kan vælge et lille kommende liv fra bare fordi tingene ikke lige gik efter hans hoved! Puha en grim smag han må sidde med! Det er sådan her jeg primert tænker,så er der lige de øjeblikke og dage hvor jeg bliver ked og ryger ned i kulkælderen,men en ting er sikkert: den lille i min mave er et ønskebarn,og vi er mange der glæder os ❤ tak for dine ord.. Havde slet ikke tænkt os som en 4 kløver- men det bliver vi da i aller højeste grad ❤

Anmeld

11. marts 2012

wamse

Vil bare lige give dig et kram med på vejen 

Kan godt forstå, at du ønsker at beholde spiren.

Jeg har ikke prøvet at stå alene i graviditeten, eller min eks drak gennem min graviditet med vores datter, så det gav istedet en masse bekymringer.

Men håber du kan bruge gruppen her til at læsse lidt af, og til gode råd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.