Hej allesammen-jeg er ny her og har virkelig brug for at dele min historie og måske komme i kontakt med andre i ligende situation...Vi har kendt hinanden et par år,men første gang vi mødte hinanden var jeg lige kommet ud af et længerevarende forhold så jeg var ikke klar til ligeså meget som ham,så efter en 3 mdrs tid sluttet det igen,siden da har vi set hinanden lidt af og til men følte mig stadig ikke klar til at binde mig. Endelig føler jeg mig klar,vi bliver kærester, han flytter ind og efter kort tid bliver vi enige om at jeg skal smide mine p-piller.. alt imens sker der en masse ting og jeg siger til ham jeg vil begynde på p-pillerne igen i et stykke tid,det bliver han meget ked af,da hans mor er blevet meget alvorligt syg og han håbet sådan hun kunne nå at opleve barnet,jeg giver mig og en mdr efter går det hele galt og inden jeg har set mig om er han flyttet . . 10 dage senere opdager jeg så jeg er gravid.. puhaa en ruschebane tur.. Herfra er der så sket en masse ting men summa sumarum er at han intet vil have med hverken mig eller barnet at gøre,han mente jeg burde få en abort,men det var bare ikke et valg for mig,jeg kunne simpelthen ikke få fjernet et barn der var ønsket af os begge og ovenikøbet planlagt.. Måske det er egoistisk af mig,jeg ved det ikke
Men ihvertfald er jeg snart 12 uger henne og jeg står ved min beslutning.
I forvejen er jeg mor til 2 drenge en på 12 og en på snart 10 som ser deres far fast... Det bliver noget af en omvæltning,men jeg glæder mig,ville bare have ønsket jeg havde ham at dele det med. ..
Puha det blev lidt rodet,men håber i forstår
Anmeld