Tandpasta til tumlingerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Fru.Mäes <3

Her i Herning er der alt for lidt flour i vandet, så børnetandlægen råder os til at bruge Zendium sensitive (Den røde) for der er flour indholdet på 1450 mP. Og det skal det åbenbart være, så det bruger vi herhjemme til Felix 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Mor til Liva skriver:

Nej ikke i zendium - tandlægerne anbefaler at man bruger den almindelige zendium fremfor børne tandpasta....

Er man startet på børne slagsen blir det sværere og sværere at vænne dem fra den igen, da den smager sødt!!

Så lærte jeg noget nyt i dag.

Jeg har ikke kigget på indholdet i Zendium, da jeg personligt ikke bryder mig om den. (Synes jeg bliver tør i munden af den)

I Colgates børnetandpasta er der ikke syntetisk sliksmag. Den dufter af ganske almindelig tandpasta, men er bare ikke så stærk.
Så jeg satser på, at jeg med tiden kan vænne ham til Aquafresh, som jeg selv er fan af.

Anmeld

5. marts 2012

Pinkrose

Vi bruger zendium classic pga da vi havde tandlæge på besøg i mødregruppen fik vi Fortalt at alle de der børnetandpasta har for

Meget sødestof i og derfor børnene selvfølgelig er super glade for dem. Men at det var bevist at børn der fik børstet tænder med dem var mere tilbøjelig til at få huller

Anmeld

5. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN
132319 skriver:

Præcis samme svar herfra

Mine unger er dog vilde med den fra Zendium

Det er også Loke der skiller sig lidt ud. Han nægter også at spise vitamintabletter til børn.

Tror han er kvalitetsbevidst omkring syntetisk smag vs. den rene og naturlige smag. *Griner*

Anmeld

5. marts 2012

Maja_4000

Vi bruger børnetandpasta .. Men den smager altså ikke af slik / jordbær eller andet sødt Bare mild mint

Anmeld

5. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger børnetandpasta. Det gør vi for voksentandpasta synes de er for stærkt og så skummer det alt for meget.

Anmeld

5. marts 2012

132319

RGN skriver:

Det er også Loke der skiller sig lidt ud. Han nægter også at spise vitamintabletter til børn.

Tror han er kvalitetsbevidst omkring syntetisk smag vs. den rene og naturlige smag. *Griner*

Det må helt klart være derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.