Tandpasta til tumlingerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken tandpasta bruger Jeres tumlinger?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.621 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

MorEllen

Ja, jeg er bare nysgerrig på om Jeres tumlinger bruger tandpasta med børnevenlig smag, eller en almindelig. Vi har brugt Zendium classic helt til nu. Men Marie gør sådan når vi skal børst tænder nu, så jeg har tænkt at prøve en anden tandpasta for å få lokket hende til at åpne op igen Hun har selvfølgelig ømme gummer pga alle tænderne der er på vej... men bisserne skal jo alligevel børstes... What to do

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

FrkLarsen

MyLille skriver:

Ja, jeg er bare nysgerrig på om Jeres tumlinger bruger tandpasta med børnevenlig smag, eller en almindelig. Vi har brugt Zendium classic helt til nu. Men Marie gør sådan når vi skal børst tænder nu, så jeg har tænkt at prøve en anden tandpasta for å få lokket hende til at åpne op igen Hun har selvfølgelig ømme gummer pga alle tænderne der er på vej... men bisserne skal jo alligevel børstes... What to do

Vi bruger en med jordbærsmag fra Aldi, da vores datter nægter at få børstet tænder med andet 

Anmeld

5. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg bruger børnetandpasta, fordi der er ALT for meget flour i voksen tandpasta.
Ungerne spytter jo ikke ud som os, så de får slugt det og derfor er det vigtigt, at bruge børnetandpasta.

Jeg bruger selv Colgate til børn. Den har dog en almindelig tandpasta smag.
Den Zendium har lavet til børn dufter af tyggegummi og Loke synes den er rædselsfuld.

Anmeld

5. marts 2012

Koen.

Vi bruger os zendium classic

Anmeld

5. marts 2012

Mor til L&S

RGN skriver:

Ungerne spytter jo ikke ud som os, så de får slugt det og derfor er det vigtigt, at bruge børnetandpasta.

Den Zendium har lavet til børn dufter af tyggegummi og Loke synes den er rædselsfuld.

Nej ikke i zendium - tandlægerne anbefaler at man bruger den almindelige zendium fremfor børne tandpasta....

Er man startet på børne slagsen blir det sværere og sværere at vænne dem fra den igen, da den smager sødt!!

Anmeld

5. marts 2012

Noneother

Vi bruger almindelig zendium

Fik ad vide af tandlægen at vi ligeså godt kunne bruge det almindelige, og han kan godt lide smagen så det er fint

Dog synes jeg det var mærkeligt at tandlægen sagde at han ikke behøvede at spytte ud, og vi faktisk helst skulle lade være at skylle mund bagefter  -Den havde jeg ikke hørt før.

Anmeld

5. marts 2012

MorEllen

RGN skriver:

Ok! Da vi havde tandfeen på besøk i mødregruppen så anbefalte hun faktisk Zendium classic, så jeg tror godt man må bruge den. Det er jo mikroskopiske mængder man bruger. Vi havde den lille prøvetube vi fik af tandplejeren i 6 måneder
Jeg tror jeg skal prøve med noget der ikke smager af almindelig tandpasta..

Anmeld

5. marts 2012

SaNiNa

Vi bruge børnetandpasta pga mindre flour men også fordi det ikke er så stærkt som det vi bruger.

Og så syntes Nicklas jo det er sjovt med de forskellige tegnfilmsfigure der er på tuben

Anmeld

5. marts 2012

132319

RGN skriver:

Præcis samme svar herfra

Mine unger er dog vilde med den fra Zendium

Anmeld

5. marts 2012

LR85

almindelig voksen tandpasta.

Synes det andet med sindsyg kemikalie smag er noget man ikke bør give børn. Noget har de jo puttet i for a få det grønt og lugte a 'my little pony' -nej tak.

Vælger dog mærket med mindst flour.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.