Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mener jeg har set nogle på www.asos.com
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Haha.. Jeg EJER ikke et lille kamera Puha, jamen, jeg gider slet ikke.. Jeg gik netop igang med sådan et pandebånd i aftes til en, men stoppede hurtigt igen. Men det ligner bare det på første billede. Har bare hæket en aflang een, syet den sammen, hæklet end mindre og syet den sammen om den første. Super simpelt og det kostede kunder 15 kr at lave fordi jeg fandt billigt garn
Haha.. Jeg EJER ikke et lille kamera
Puha, jamen, jeg gider slet ikke.. Jeg gik netop igang med sådan et pandebånd i aftes til en, men stoppede hurtigt igen. Men det ligner bare det på første billede. Har bare hæket en aflang een, syet den sammen, hæklet end mindre og syet den sammen om den første. Super simpelt og det kostede kunder 15 kr at lave fordi jeg fandt billigt garn
Biiiiillede - hæææææækle!!
Mille83 skriver: Mener jeg har set nogle på www.asos.com
Syntes bare jeg har kigget derinde - men enten er de ikke mig, eller også er de den forkerte farve!Belastende når man lige sætter sig noget for så SKAL det bare være DÈT! Kender du ikke det?
StephanieJ skriver: Er SÅ vild med disse pandebånd - men kan ikke finde dem nogen steder Nogen der ligger inde med et eller ved hvor de kan fåes? Det skal gerne være sort
Er SÅ vild med disse pandebånd - men kan ikke finde dem nogen steder
Nogen der ligger inde med et eller ved hvor de kan fåes?
Det skal gerne være sort
en smuuule ala de her måske:
http://www.trendsales.dk/listings/handstrikket-retro-strikket-pandeband/25299975?pn=5&rt=ssr&search=pandeb%c3%a5nd&status=1
StephanieJ skriver: Biiiiillede - hæææææækle!!
I hvert fald ikke i dag!
Der er ikke rigtig nogen derinde syntes jeg - enten er de ikke som jeg vil have dem eller også er farven ikke sort
HeidiØ skriver: en smuuule ala de her måske: http://www.trendsales.dk/listings/handstrikket-retro-strikket-pandeband/25299975?pn=5&rt=ssr&search=pandeb%c3%a5nd&status=1
Det nærmer sig, men syntes midterstykket er for voldsomt
Argh hvor lyder jeg dog bare total prinsesse-agtig "Det er ikke godt nok, den er forkert, den kan jeg ikke lide.............."
Dinna88 skriver: I hvert fald ikke i dag!
StephanieJ skriver: Det nærmer sig, men syntes midterstykket er for voldsomt Argh hvor lyder jeg dog bare total prinsesse-agtig "Det er ikke godt nok, den er forkert, den kan jeg ikke lide.............."
Haha kender det sååååå godt!! .. Vi skal nok finde dem til dig før eller siden
HeidiØ skriver: Haha kender det sååååå godt!! .. Vi skal nok finde dem til dig før eller siden
Hehe, godt jeg ikke er alene Man lyder bare virkelig som en med nykker, og som er vant til at få lige hvad der bliver peget på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128