Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: http://www.smartgirl.dk/search.aspx?search=pandeb%C3%A5nd
http://www.smartgirl.dk/search.aspx?search=pandeb%C3%A5nd
Der er ikke noget der som er det jeg søger desværre. Ej heller farven
Men tak fordi du prøvede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette&Alexander skriver: Jeg har et i sort som ligner det som er på den første model, måske ikke helt så bredt, det er dog alt for stort skulle passe til et hovedmål på 55 cm som mit også skulle være, men det er altså lige det største. Så jeg bruger det ikke da det ikke sidder godt på mig...
Jeg har et i sort som ligner det som er på den første model, måske ikke helt så bredt, det er dog alt for stort skulle passe til et hovedmål på 55 cm som mit også skulle være, men det er altså lige det største. Så jeg bruger det ikke da det ikke sidder godt på mig...
Hvor stort er det i omkreds?Jeg er vidst 56 rundt om hovedet.Vil du smide billede ind?
StephanieJ skriver: Der er ikke noget der som er det jeg søger desværre. Ej heller farven Men tak fordi du prøvede
bare iorden, det var det tætteste jeg ku komme
Dinna88 skriver: Jeg kunne egentlig godt hækle et til dig, men jeg er gået i stå lige pt. Du ville elske det jeg selv render rundt med, det er præcis sådan et. Kender du ikke en der kan hækle? Det kan laves på een aften!
Jeg kunne egentlig godt hækle et til dig, men jeg er gået i stå lige pt. Du ville elske det jeg selv render rundt med, det er præcis sådan et. Kender du ikke en der kan hækle? Det kan laves på een aften!
Nej kender desværre ingen der kan hækle.
Må jeg se billede af det?
Månsson skriver: bare iorden, det var det tætteste jeg ku komme
Jeg ville søge på etsy.com.. Og hvis jeg ikke kan finde en derinde, som ligner, så ville jeg finde en strikkeopskrift på drops og spørge en af dem derinde, om de vil lave den til mig
Nej kender desværre ingen der kan hækle. Må jeg se billede af det?
Puha.. Magter ikke lige at finde det store kamera frem det er magen til det første og så er det lilla.
Dinna88 skriver: Puha.. Magter ikke lige at finde det store kamera frem det er magen til det første og så er det lilla.
Et lille kamera er fint
Kom nuuuuu
Skal da se om jeg skal have dig til at gå igang med hæklingen igen
Humanincubator skriver: Jeg ville søge på etsy.com.. Og hvis jeg ikke kan finde en derinde, som ligner, så ville jeg finde en strikkeopskrift på drops og spørge en af dem derinde, om de vil lave den til mig
Bum bum - det lyder avanceret. Må prøve
StephanieJ skriver: Et lille kamera er fint Kom nuuuuu Skal da se om jeg skal have dig til at gå igang med hæklingen igen
Haha.. Jeg EJER ikke et lille kamera
Puha, jamen, jeg gider slet ikke.. Jeg gik netop igang med sådan et pandebånd i aftes til en, men stoppede hurtigt igen. Men det ligner bare det på første billede. Har bare hæket en aflang een, syet den sammen, hæklet end mindre og syet den sammen om den første. Super simpelt og det kostede kunder 15 kr at lave fordi jeg fandt billigt garn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128