Barnedåb+aprilsnar,.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

L&V

onlyme skriver:

Hehe, ja som overskriften lyder håber vi på at præsten vil døbe vores lille trold d 1 April :-)
Manden siger så, vi spørger sku præsten om hun ikke er med på en April'snar,.
Vores familie syntes godt om det min og min kæreste er sammen, men de mener bestemt ikke at vi skal gifte os, ikke at de har sagt det direkte til os men det ligger lidt i deres væremåde osv, svært at forklare,. ;-) Men manden siger så vi beder præsten om at starte på en vielse, spørger ham om han vil have mig han siger ja, jeg bliver spurgt, hvorefter vi råber aprilsnar Jamen bare for at se dem i hovederne, det ville være det sjoveste,.! Alle og jeg mener alle får pludselig en del at tænke på, og kommer til at sidde og måbe nogle ville nok endda udstønne et what og kigge forviret rundt på hinanden ? Hehe, så nu håber jeg virkelig at hun går med til det

Syntes i det vil være ondt ?
Eller syntes i ligesom os det kunne være skide skægt ?

Er ikke så højtidelig anlagt så jeg syntes det ku være vold sjovt ha ha ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Kløver

MoarHvidovre skriver:

Jeg synes, at ideen er sjov, men meget upassende i en kirke

må være enig her

Anmeld

3. marts 2012

norenberg

Jeg tror bestemt ikke det er noget præsten vil syntes om og vil gøre...da det slet ikke er passende i en kirke....et barnedåb er jo en speciel højtidlighed, så en joke høre dig ikke rigtig hjemme....så hvis jeg var jer ville jeg ikke engang spørge præsten, da jeg tror i vil få en mærkelig reation og stemning hvis i spørger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.