Barnedåb+aprilsnar,.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

onlyme

Hehe, ja som overskriften lyder håber vi på at præsten vil døbe vores lille trold d 1 April :-)
Manden siger så, vi spørger sku præsten om hun ikke er med på en April'snar,.
Vores familie syntes godt om det min og min kæreste er sammen, men de mener bestemt ikke at vi skal gifte os, ikke at de har sagt det direkte til os men det ligger lidt i deres væremåde osv, svært at forklare,. ;-) Men manden siger så vi beder præsten om at starte på en vielse, spørger ham om han vil have mig han siger ja, jeg bliver spurgt, hvorefter vi råber aprilsnar Jamen bare for at se dem i hovederne, det ville være det sjoveste,.! Alle og jeg mener alle får pludselig en del at tænke på, og kommer til at sidde og måbe nogle ville nok endda udstønne et what og kigge forviret rundt på hinanden ? Hehe, så nu håber jeg virkelig at hun går med til det

Syntes i det vil være ondt ?
Eller syntes i ligesom os det kunne være skide skægt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes, at ideen er sjov, men meget upassende i en kirke

Anmeld

3. marts 2012

MortilCilas

Jeg tror familien ville sidde i chok . men ville gerne være en flue på væggen

Anmeld

3. marts 2012

An&Jo

MoarHvidovre skriver:

Anmeld

3. marts 2012

onlyme

MoarHvidovre skriver:

Ja det er jeg nok nød til at give dig ret i :-)
Men sjovt ville det nu være alligevel

Anmeld

3. marts 2012

Den lykkelige

Nu spørger du om vores mening.. så nu får du den
Men jeg kan overhovedet ikke se det sjove i det må jeg indrømme!!
Hvorfor synes de ikke i skal giftes?? Det er da 100 gange større forpligtelse til hinanden at få et barn sammen!!
Jeg synes heller ikke man joker med det.. for mig er det at blive gift ikke noget at "lave sjov med".. Plus at jeg synes det er lidt upassende i "guds hus".. ikke fordi jeg overhovedet er troende eller noget.. men synes ikke det ville være sjovt hvis jeg var med.. ville bare tænke det var underligt midt i dåben som burde være højdepunktet..
Men jo bare min mening..

Anmeld

3. marts 2012

Carslund

onlyme skriver:

Hehe, ja som overskriften lyder håber vi på at præsten vil døbe vores lille trold d 1 April :-)
Manden siger så, vi spørger sku præsten om hun ikke er med på en April'snar,.
Vores familie syntes godt om det min og min kæreste er sammen, men de mener bestemt ikke at vi skal gifte os, ikke at de har sagt det direkte til os men det ligger lidt i deres væremåde osv, svært at forklare,. ;-) Men manden siger så vi beder præsten om at starte på en vielse, spørger ham om han vil have mig han siger ja, jeg bliver spurgt, hvorefter vi råber aprilsnar Jamen bare for at se dem i hovederne, det ville være det sjoveste,.! Alle og jeg mener alle får pludselig en del at tænke på, og kommer til at sidde og måbe nogle ville nok endda udstønne et what og kigge forviret rundt på hinanden ? Hehe, så nu håber jeg virkelig at hun går med til det

Syntes i det vil være ondt ?
Eller syntes i ligesom os det kunne være skide skægt ?

fantastisk ídé.. øv at vi ikke har tænkt på det!!!! vi holder barnedåb den 17 marts...

Håber I får en god dag.

Anmeld

3. marts 2012

Lone Jakobsen

åh det ville da være en gudstjeneste som man vil snakke om længe bagefter

jeg tror dog ikke at præsten vil synes det er så sjovt, og jeg ville ikke selv overveje det.

Anmeld

3. marts 2012

onlyme

Den lykkelige skriver:

Nu spørger du om vores mening.. så nu får du den
Men jeg kan overhovedet ikke se det sjove i det må jeg indrømme!!
Hvorfor synes de ikke i skal giftes?? Det er da 100 gange større forpligtelse til hinanden at få et barn sammen!!
Jeg synes heller ikke man joker med det.. for mig er det at blive gift ikke noget at "lave sjov med".. Plus at jeg synes det er lidt upassende i "guds hus".. ikke fordi jeg overhovedet er troende eller noget.. men synes ikke det ville være sjovt hvis jeg var med.. ville bare tænke det var underligt midt i dåben som burde være højdepunktet..
Men jo bare min mening..

Jeg tror netop dette vil gøre folk ikke glemte den :-)
Mht, at blive gift tror jeg de tænker mere i den økonomiske bane,.!
Men netop det med det er i en kirke vil jeg gerne give dig ret i,. Men synes nu det kunne være meget sjovt alligevel

Anmeld

3. marts 2012

onlyme

Carslund skriver:

fantastisk ídé.. øv at vi ikke har tænkt på det!!!! vi holder barnedåb den 17 marts...

Håber I får en god dag.

Mange tak, det er jeg sikker på det bliver :-)
- Håber også jeres gik godt,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.