Anonym skriver:
Vi er flyttet fra hinanden og vores barn har nu bopæl hos min ex i det gamle hjem.
Jeg har nu fået et nyt sted at skulle bo og vi skal derfor dele tingene. Det er gået meget fint med at dele tingene, indtil vi nåede børneværelset.
Vi har begge seng til vores barn og h*n får også sit eget værelse i begge hjem. Vi kan så ikke blive enige - overhovedet - på om alt tøj og legetøj skal blive, om vi skal dele det eller om jeg skal have det hele.
Jeg vil mene det skal deles da det ellers vil være synd for vores barn at h*n skal vænne sig til at mor og far ikke bor sammen, og så opleve et nyt hjem, nye møbler og nyt legetøj/tøj.
Jeg har stået i sammen bås som dig for 3 år siden.. Jeg vil sige, nogen ting kan du evt tage med dig, men hovedsagligt ville jeg lade h*n ting være på hans bopæl, hvis der så et stykke legetøj h*n gerne vil have med så tager h*n det med i den periode h*n er ved dig..
For dit vedkommende skader det langt fra at du invistere i noget nyt.. Dit barn ville helt sikkert nyde og få nyt legetøj..
Hvad angår og have en 14/14 ordne kan jeg varmt fra råde.. Mine 2 store piger bor ved deres far og jeg ser dem hver anden weekend og nogen gange går der altsa 3 uger fordi jeg os har en svigerfamilie i Jylland om har fødselsdage osv. og kan godt mærke når jeg får dem hjem igen. De river og flår i mig mor se her, mor kom lige, mor mor mor..
Så for dit eget bedste vil jeg sige 7/7 eller som en af de andre skriver 9/5 ordning.
Tror heller ikke du ville kunne undvære dit barn i 14 dage, det bliver hårdt.
bare min mening.. Håber i finder den bedste løsning for alle parter
Anmeld