Min stakkels pige - øv dag !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Alexander&Lærke

Saram skriver:

Altså det med feber kan jo være så mange ting, måske fordi hun har skreget så meget at hun har fået feber, måske er det hendes første forkølelse.. Men frygter lidt det er noget baktierie værk der hvor hun har revet sig.. Men tænker også om feberen så ville kunne komme så hurtigt ??

Det skete kl 11.30 ca og feberen var der omkring 15, 16 stykker..

Ej puha, ja det lyder godt nok som en grim overraskelse du også havde fået dig der. Man skal bare holde øje HELE tiden og ja lære af sine fejl.. Hun skal ihvertfald ikke i nærheden i sådan en bøjle igen, så længe hun propper alt i munden ! (Det sjove var faktisk at 15 min efter hvor hun var slappet lidt af ville jeg hurtig betale for trøjen og hun var alderede på vej til at tage den igen) !

Ja det saktens være græderiet som gør at hun er blevet varm. Se tiden an og se om det ikke forsvindet når hun fåer sovet og ikke skriger længere.

Ja de er ikke så kloge i den alder, de skal prøve de mange gange før de lære af det

Ja det var lidt af et chok, ja det var..... Ser der stadig for mig selvom det er 1-2 md siden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Saram

Jonatansmor skriver:

Du skal være flabet når du får fat i sådan en læge. Jeg plejer at spørge dem om det er et almindeligt kendt krav at man skal være tankelæser for at have en samtale med pågældende?
Det hjælper.

Jamen, vi var ude og gå og så ville han den anden vej og faldt imens han havde mig i hånden. Og græd, græd og græd.

Det er åbenbart et nemt led at rykke ud, kan man gøre ved at tage armen for hårdt igennem ærmet, sagde lægen  Uhyggelig viden.

Sålænge din pige sover er det et godt tegn. Har hun ikke en bamse? Vi kunne vinkle drengens bamse sådan på sutten, uden at dække for vejrtrækning eller ansigt, så faldte sutten ikke ud

Hold da op, troede kun sådan noget kunne ske, ved nærmest vold ? Hvor vildt. Har også lagt mærke til hvor tit Filuca's arm siger knæk når hun skal have en trøje på. Bliver helt bange for at brække den en dag. Hehe..

Årh amen jeg virkelig haaaader lægevagter. Er godt nok sjældent man snakker med en der faktisk forstår !

Ja gudskelov hun sover nu. Hun er godt nok lige vågnet igen.. Tror også hendes feber er faldet, hun virkede ikke så varm.

Jou hun har sådan en nusse bamse/klud, men det er mam sutter uden ring, så kan vi ikke engang.

Anmeld

3. marts 2012

Saram

Mette&Alexander skriver:

Ja det saktens være græderiet som gør at hun er blevet varm. Se tiden an og se om det ikke forsvindet når hun fåer sovet og ikke skriger længere.

Ja de er ikke så kloge i den alder, de skal prøve de mange gange før de lære af det

Ja det var lidt af et chok, ja det var..... Ser der stadig for mig selvom det er 1-2 md siden. 

Altså hun har nu sovet siden 17.30 hvor hun kom i seng. Er dog vågnet 5 gange og skulle have sutten. Hvilket hun plejer at få maks 1 gang..

Men mærkede lige på hende, og hun virker vist ikk så varm mere.

Så krydser for at det er helt væk imorgen !

Ja de oplevelser sidder bare dybt i kroppen!

Anmeld

3. marts 2012

LR85

Saram skriver:

Det var også min aller første tanke.. Altså det kan jo også være hvis hun bare har grædt så meget at hun har fået feber, men hvis hun stadig er lige så ked af det imorgen og har feber osv så ringer jeg også !

Ja og hvis hun får det værre. Man burde ikke kunne få så høj temperatur, bare af at græde. 

Så obs hende ekstra godt og så god bedring. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.