Hej girls..
Åeh for en rigtig øv dag !
Den startede rigtig godt med at jeg fik vasket noget tøj, Filuca var i godt humør, sov en time hvilket hun slet ikk plejer at gøre mere, så jeg var glad. 
Vi tog så en tur i Bryggen (shopping-center i vejle) og gik i h&m da jeg skulle finde en trøje. Da jeg havde fundet den, hang jeg den i bøjlen på syret af barnevognen. Vendte mig om for at finde en i sort og 2 sek efter høre jeg et kæmpe skrig ! Ser så at Filuca sidder med hovedet fra bøjlen i munden og hun virkelig skriger bare.. 
Prøvede med det samme at få den ud, men den sad SÅ godt fast.. Fik den endelig pillet ud og hun begyndte at bløde lidt fra munden af.
Aner ikke hvor den præcist sad fast henne, for hun ville slet ikke lade mig se hende i munden.. Men da jeg endelig fik lov (efter to timer ca) kunne jeg ikk se noget, så går ud fra at det enten er under tungen eller helt bagerst i munde. 
Hun har bare grædt lige siden det skete, lige pånær en kort pause da hun var i bad med far..
Og plus det så fik hun 38,8 i feber. Frygter lidt hvorfor hun pludselig får feber efter det skete?? 
Ej, føler mig virkelig som den dårligste mor lige nu.
Øv hvor er det synd for hende. 
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det, skulle bare ud med det.
Så tak hvis du læste med..
Anmeld