Min stakkels pige - øv dag !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Saram

Hej girls..

Åeh for en rigtig øv dag !

Den startede rigtig godt med at jeg fik vasket noget tøj, Filuca var i godt humør, sov en time hvilket hun slet ikk plejer at gøre mere, så jeg var glad.

Vi tog så en tur i Bryggen (shopping-center i vejle) og gik i h&m da jeg skulle finde en trøje. Da jeg havde fundet den, hang jeg den i bøjlen på syret af barnevognen. Vendte mig om for at finde en i sort og 2 sek efter høre jeg et kæmpe skrig ! Ser så at Filuca sidder med hovedet fra bøjlen i munden og hun virkelig skriger bare..

Prøvede med det samme at få den ud, men den sad SÅ godt fast.. Fik den endelig pillet ud og hun begyndte at bløde lidt fra munden af.  

Aner ikke hvor den præcist sad fast henne, for hun ville slet ikke lade mig se hende i munden.. Men da jeg endelig fik lov (efter to timer ca) kunne jeg ikk se noget, så går ud fra at det enten er under tungen eller helt bagerst i munde.

Hun har bare grædt lige siden det skete, lige pånær en kort pause da hun var i bad med far..

Og plus det så fik hun 38,8 i feber. Frygter lidt hvorfor hun pludselig får feber efter det skete??

Ej, føler mig virkelig som den dårligste mor lige nu.

Øv hvor er det synd for hende.

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det, skulle bare ud med det.

Så tak hvis du læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Dot D

Hvor er det synd for hende...... Men du skal ikke tro, du er en dårlig mor, det var jo ikke noget, du gjorde med vilje....

Feberen kan godt komme af, at hun har grædt så meget, det kræver meget energi at græde længe, også kan temperaturen godt stige..

God bedring med lillepigens mund...

Og STORT kram til dig

Anmeld

3. marts 2012

Jonatansmor

Saram skriver:

Hej girls..

Åeh for en rigtig øv dag !

Den startede rigtig godt med at jeg fik vasket noget tøj, Filuca var i godt humør, sov en time hvilket hun slet ikk plejer at gøre mere, så jeg var glad.

Vi tog så en tur i Bryggen (shopping-center i vejle) og gik i h&m da jeg skulle finde en trøje. Da jeg havde fundet den, hang jeg den i bøjlen på syret af barnevognen. Vendte mig om for at finde en i sort og 2 sek efter høre jeg et kæmpe skrig ! Ser så at Filuca sidder med hovedet fra bøjlen i munden og hun virkelig skriger bare..

Prøvede med det samme at få den ud, men den sad SÅ godt fast.. Fik den endelig pillet ud og hun begyndte at bløde lidt fra munden af.  

Aner ikke hvor den præcist sad fast henne, for hun ville slet ikke lade mig se hende i munden.. Men da jeg endelig fik lov (efter to timer ca) kunne jeg ikk se noget, så går ud fra at det enten er under tungen eller helt bagerst i munde.

Hun har bare grædt lige siden det skete, lige pånær en kort pause da hun var i bad med far..

Og plus det så fik hun 38,8 i feber. Frygter lidt hvorfor hun pludselig får feber efter det skete??

Ej, føler mig virkelig som den dårligste mor lige nu.

Øv hvor er det synd for hende.

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med det, skulle bare ud med det.

Så tak hvis du læste med..

Haft hende oppe og se en læge?

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Vi to kan dele pladsen som Klodens mest Elendige mor, jeg fik rykket drengens albue af led idag. Panikkede som den eneste, vagtlægen poppede  den tilbage på plads og fortalte mig at det gør han 20 gange pr vagt.

Drengen er bestukket med en mælkesnitte, livret til aftensmad, Pingu i tv og hjemmelavede chokoladeboller. Og jeg fik mit godnatkys

Anmeld

3. marts 2012

LR85

Hvis hun stadig har feber ville jeg ærlig talt ringe til vagtlægen. Den kan jo have revet rul et sted du ikke kan se og have grimme bakterier på sig. 

Anmeld

3. marts 2012

Saram

Dot D skriver:

Hvor er det synd for hende...... Men du skal ikke tro, du er en dårlig mor, det var jo ikke noget, du gjorde med vilje....

Feberen kan godt komme af, at hun har grædt så meget, det kræver meget energi at græde længe, også kan temperaturen godt stige..

God bedring med lillepigens mund...

Og STORT kram til dig

Tusinde tak for dit svar, det varmer at høre.

Ih, det er bare den der med at de to sek. man vender sig om og så er ulykken bare sket.. Blev simpelthen så bange at jeg begyndte at ryste og alt muligt, gik vist lidt i panik..

Ja havde også overvejet om det simpelthen bare kan være et tegn at overanstrengelse at hun har fået det feber der.. Håber det snart bliver bedre ihvertfald.

Og tak for krammet, lige hvad jeg havde brug for.

Anmeld

3. marts 2012

Alexander&Lærke

Åh ha sikke en oplevelse.... Du skal ikke føle dig som en dårlig mor, det kan sek for selv den bedste, desværre ved man ikke sådan noget før der er sket... Jeg prøvede selv for noget tid siden at min søn fik væltede vores højstol med lille pigen i så den væltede forover og hun ramte emd hoved lige ned i vores klinke gulv og fik en kæmpe blå bule, bare fordi jeg havde trukket den ud fra bordet og hen til vaken hvor jeg stod. Så kender godt føleslse, man man lære af sine fejl... 

Nå men håber da ikke der er sket noget alvorligt i munden på hende, hvis hendes feber fortsætte er det måske en god iden at ringe til vagtlægen og fortælle om jeres lille uheld mere hvsi der nu er kommet et hul, tænker lidt på infektion. Men feber kan jo også være tilfældigt.  

Anmeld

3. marts 2012

Saram

Jonatansmor skriver:

Haft hende oppe og se en læge?

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Vi to kan dele pladsen som Klodens mest Elendige mor, jeg fik rykket drengens albue af led idag. Panikkede som den eneste, vagtlægen poppede  den tilbage på plads og fortalte mig at det gør han 20 gange pr vagt.

Drengen er bestukket med en mælkesnitte, livret til aftensmad, Pingu i tv og hjemmelavede chokoladeboller. Og jeg fik mit godnatkys

Nej altså jeg ringede til vagtlægen med det samme og han sade at han ikke ville se hende fordi at hvis de har revet sig i munden gror det hurtig sammen.. Måtte enda selv spørge ham om jeg evt. kunne give hende panodil hvis det blev ved med at gøre ondt.
Idiot læge !

Og da hun så havde grædt i 3 timer uafbrudt efter vi kom hjem ringede jeg igen og fik at vide at hvis det blev værre skulle jeg tage på skadestuen..

Uh av for den da, tør jeg spørge hvordan det lod sig gøre ? Hehe. Hvor godt han er glad igen og hygger sig.

Filuca er også puttet i seng, blev hun alderede kl 17.30 (!). Hun er dog vågnet 4 gange siden for at få sin sut, så nu håber jeg hun bliver ved med at sove.

Anmeld

3. marts 2012

Saram

LR85 skriver:

Hvis hun stadig har feber ville jeg ærlig talt ringe til vagtlægen. Den kan jo have revet rul et sted du ikke kan se og have grimme bakterier på sig. 

Det var også min aller første tanke.. Altså det kan jo også være hvis hun bare har grædt så meget at hun har fået feber, men hvis hun stadig er lige så ked af det imorgen og har feber osv så ringer jeg også !

Anmeld

3. marts 2012

Jonatansmor

Saram skriver:

Nej altså jeg ringede til vagtlægen med det samme og han sade at han ikke ville se hende fordi at hvis de har revet sig i munden gror det hurtig sammen.. Måtte enda selv spørge ham om jeg evt. kunne give hende panodil hvis det blev ved med at gøre ondt.
Idiot læge !

Og da hun så havde grædt i 3 timer uafbrudt efter vi kom hjem ringede jeg igen og fik at vide at hvis det blev værre skulle jeg tage på skadestuen..

Uh av for den da, tør jeg spørge hvordan det lod sig gøre ? Hehe. Hvor godt han er glad igen og hygger sig.

Filuca er også puttet i seng, blev hun alderede kl 17.30 (!). Hun er dog vågnet 4 gange siden for at få sin sut, så nu håber jeg hun bliver ved med at sove.

Du skal være flabet når du får fat i sådan en læge. Jeg plejer at spørge dem om det er et almindeligt kendt krav at man skal være tankelæser for at have en samtale med pågældende?
Det hjælper.

Jamen, vi var ude og gå og så ville han den anden vej og faldt imens han havde mig i hånden. Og græd, græd og græd.

Det er åbenbart et nemt led at rykke ud, kan man gøre ved at tage armen for hårdt igennem ærmet, sagde lægen  Uhyggelig viden.

Sålænge din pige sover er det et godt tegn. Har hun ikke en bamse? Vi kunne vinkle drengens bamse sådan på sutten, uden at dække for vejrtrækning eller ansigt, så faldte sutten ikke ud

Anmeld

3. marts 2012

Saram

Mette&Alexander skriver:

Åh ha sikke en oplevelse.... Du skal ikke føle dig som en dårlig mor, det kan sek for selv den bedste, desværre ved man ikke sådan noget før der er sket... Jeg prøvede selv for noget tid siden at min søn fik væltede vores højstol med lille pigen i så den væltede forover og hun ramte emd hoved lige ned i vores klinke gulv og fik en kæmpe blå bule, bare fordi jeg havde trukket den ud fra bordet og hen til vaken hvor jeg stod. Så kender godt føleslse, man man lære af sine fejl... 

Nå men håber da ikke der er sket noget alvorligt i munden på hende, hvis hendes feber fortsætte er det måske en god iden at ringe til vagtlægen og fortælle om jeres lille uheld mere hvsi der nu er kommet et hul, tænker lidt på infektion. Men feber kan jo også være tilfældigt.  

Altså det med feber kan jo være så mange ting, måske fordi hun har skreget så meget at hun har fået feber, måske er det hendes første forkølelse.. Men frygter lidt det er noget baktierie værk der hvor hun har revet sig.. Men tænker også om feberen så ville kunne komme så hurtigt ??

Det skete kl 11.30 ca og feberen var der omkring 15, 16 stykker..

Ej puha, ja det lyder godt nok som en grim overraskelse du også havde fået dig der. Man skal bare holde øje HELE tiden og ja lære af sine fejl.. Hun skal ihvertfald ikke i nærheden i sådan en bøjle igen, så længe hun propper alt i munden ! (Det sjove var faktisk at 15 min efter hvor hun var slappet lidt af ville jeg hurtig betale for trøjen og hun var alderede på vej til at tage den igen) !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.