Jeg er til tider krea..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Kvist

birthee skriver:

Hvad med at skrive fødselstidspunktet for din søn i højre side af maleriet? Det virker som om der er lidt ubalance i det, og det kunne måske hjælpe på det

Super ide

Kunne være jeg lige skulle få kigget på det, for der mangler bare noget på det billede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Røverdatter

Kvist skriver:

Ja det er super hyggeligt med sådan nogle tråde, så man kan blive inspireret til at være kreativ.. Så glæder mig til du starter en tråd..

Uhh Birk er altså også et flot navn, meeen kan nu ikke forstå i ændrede det

Men kender det godt, man ved bare om navnet ikke er det rigtige.. Vi havde også William oppe og vende, men det var han bare slet ikke.. Albert var det helt rigtigt til vores lille bølle..

William er også sødt, men jeg kan nu bedre lide Albert Så det er et godt valg...

Anmeld

4. marts 2012

Kvist

Himmelsmil skriver:

William er også sødt, men jeg kan nu bedre lide Albert Så det er et godt valg...

Enig

Anmeld

4. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih du har da vist arvet noget talent fra din mor der hva?? 

Hvis du får lyst til lave sådan et fint billede til thea, ska du være velkommen. Hun elsker ugler og billedekunst er bare ik et af mine talenter! X

Anmeld

4. marts 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ih du har da vist arvet noget talent fra din mor der hva?? 

Hvis du får lyst til lave sådan et fint billede til thea, ska du være velkommen. Hun elsker ugler og billedekunst er bare ik et af mine talenter! X

Hehe ja, tror bestemt ikke det er far jeg har arvet det fra..

Skal jeg huske hvis jeg kommer til og kede mig.. Har bare en del projekter jeg skal have gjort færdige.. Har det nemlig med kun at nå halvvejs for så at begynde på noget nyt..

Men kan godt forstå hun er vild med ugler, de er også så fine

Anmeld

4. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Hehe ja, tror bestemt ikke det er far jeg har arvet det fra..

Skal jeg huske hvis jeg kommer til og kede mig.. Har bare en del projekter jeg skal have gjort færdige.. Har det nemlig med kun at nå halvvejs for så at begynde på noget nyt..

Men kan godt forstå hun er vild med ugler, de er også så fine

He He nej det tror jeg heller ik!! Ved nu heller ik hvor mine kreative gener kommer fra, men ka da være at der er nogle ting man bare har talent for alligevel! Theis er heldigvis mega kreativ og det har thea vist arvet lidt af ser det ud til! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.