Jeg er til tider krea..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Kvist

Ja jeg kan også være kreativ, og er blevet inspireret af alle jer andres tråde med jeres flotte ting.. Så jeg ville også lige lave en tråd med lidt af det jeg har nørklet med..

Jeg har selv broderet et, synes jeg selv, super fint juletræstæppe..

Så fletter jeg tasker, i alt mulig materiale.. Er lige gået i gang med projekt Anders And tasker, har fået flettet 3 indtil videre..

Har også fået malet en ældre mindre stol blå, til min søns værelse, den mangler dog lige sædet..

Sidst men ikke mindst har jeg lavet et maleri til min søns værelse, er dog ikke helt tilfreds med den endnu, der mangler ligesom et eller andet sys jeg..

Men her kommer lidt billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Nettemor

Hvor er det godt

Fletter også selv tasker og jeg syns de er så fede dem med Anders And, Syns dog bare ikke jeg kan få mig selv til at klippe dem i stykker

Anmeld

3. marts 2012

Kvist

nettemor skriver:

Hvor er det godt

Fletter også selv tasker og jeg syns de er så fede dem med Anders And, Syns dog bare ikke jeg kan få mig selv til at klippe dem i stykker

Ja hvis det var gamle blade fra min barndom så ville jeg heller ikke nænne at klippe i dem, men var en tur i genbrugen og der fandt jeg en masse, og så betyder det ikke så meget, når de er købt til formålet..

Anmeld

3. marts 2012

Røverdatter

Ih jeg elsker når folk lægger deres fine kreative ting ud herinde Jeg laver også en masse forskelligt, har dog ikke lige fået dem lagt ind endnu men det kommer

Kan godt lide stolen - den er rigtig fin Og da min søn blev født hed han Albert de to første dage, men det kunne han ikke rigtig hedde, så han hedder Birk. MEN hvis jeg får en søn til engang så overvejer jeg Albert - det er så sødt 

Anmeld

3. marts 2012

Frk.S

Sikke nogle fine ting.

Hvor er det en fed idé at lave de tasker med Anders and. Er det nogle du sælger?

Anmeld

3. marts 2012

Nettemor

Kvist skriver:

Ja hvis det var gamle blade fra min barndom så ville jeg heller ikke nænne at klippe i dem, men var en tur i genbrugen og der fandt jeg en masse, og så betyder det ikke så meget, når de er købt til formålet..

Ja det kan jeg godt forstå Ville heller ikke købe helt nye blade til det..  $$$

Anmeld

3. marts 2012

birthee

Kvist skriver:

Ja jeg kan også være kreativ, og er blevet inspireret af alle jer andres tråde med jeres flotte ting.. Så jeg ville også lige lave en tråd med lidt af det jeg har nørklet med..

Jeg har selv broderet et, synes jeg selv, super fint juletræstæppe..

Så fletter jeg tasker, i alt mulig materiale.. Er lige gået i gang med projekt Anders And tasker, har fået flettet 3 indtil videre..

Har også fået malet en ældre mindre stol blå, til min søns værelse, den mangler dog lige sædet..

Sidst men ikke mindst har jeg lavet et maleri til min søns værelse, er dog ikke helt tilfreds med den endnu, der mangler ligesom et eller andet sys jeg..

Men her kommer lidt billeder..

Hvad med at skrive fødselstidspunktet for din søn i højre side af maleriet? Det virker som om der er lidt ubalance i det, og det kunne måske hjælpe på det

Anmeld

3. marts 2012

Kvist

Himmelsmil skriver:

Ih jeg elsker når folk lægger deres fine kreative ting ud herinde Jeg laver også en masse forskelligt, har dog ikke lige fået dem lagt ind endnu men det kommer

Kan godt lide stolen - den er rigtig fin Og da min søn blev født hed han Albert de to første dage, men det kunne han ikke rigtig hedde, så han hedder Birk. MEN hvis jeg får en søn til engang så overvejer jeg Albert - det er så sødt 

Ja det er super hyggeligt med sådan nogle tråde, så man kan blive inspireret til at være kreativ.. Så glæder mig til du starter en tråd..

Uhh Birk er altså også et flot navn, meeen kan nu ikke forstå i ændrede det

Men kender det godt, man ved bare om navnet ikke er det rigtige.. Vi havde også William oppe og vende, men det var han bare slet ikke.. Albert var det helt rigtigt til vores lille bølle..

Anmeld

3. marts 2012

Kvist

Frk.S skriver:

Sikke nogle fine ting.

Hvor er det en fed idé at lave de tasker med Anders and. Er det nogle du sælger?

Tak tak, og ja taskerne med Anders And er blevet rigtig gode.. Bedre end forventet, så bliver man jo så glad

Og ja det var meningen jeg ville se om det var noget folk ville købe.. Er dog bare ikke helt færdige med dem endnu, der mangler at blive syet foer og lynlås i..

Har dog en taske i rød magen til den på billedet, med foer og lynlås.. Den er til salg, og ellers skulle jeg måske snart få de tasker færdige

Anmeld

3. marts 2012

Kvist

nettemor skriver:

Ja det kan jeg godt forstå Ville heller ikke købe helt nye blade til det..  $$$

Hehe nej, så ville man jo være nød til at læse dem først, og så ville de tasker jo blive et større projekt at få lavet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.