body'er str. 68 søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. marts 2012

Wimmie

mizz-lillemor06 skriver:

hey

mangler du stadig bodyer i str 68??

Kh Stella

Hej

Jeg har vist fået det jeg skal bruge nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Wimmie

amalfine skriver:

Det er fint med mig, men vi kan da også udskyde det til på mandag eller tirsdag, hvis det passer dig bedre

Mandag ville nok passe mig bedre - jeg finder lige ud af om jeg har en bil hjemme - hvornår på dagen vil passe dig bedst?

Anmeld

9. marts 2012

Kløver

K&S skriver:

Du kan få kortærmede bodyer i Bilka til mellem 10-15 kroner  og jeg synes de er rigtig gode!

de har også nogle fine i tøj og sko og i h&m hvor man kan få 7 eller 8 stk for 70 eller 80 kr

Anmeld

9. marts 2012

Wimmie

Maja84 skriver:

de har også nogle fine i tøj og sko og i h&m hvor man kan få 7 eller 8 stk for 70 eller 80 kr

Tak for tippet 

Anmeld

9. marts 2012

amalfine

Wimmie skriver:

Mandag ville nok passe mig bedre - jeg finder lige ud af om jeg har en bil hjemme - hvornår på dagen vil passe dig bedst?

Jamen så lad os bare aftale mandag

Jeg er sådan set hjemme hele dagen, men er ved at køre min datter ind i vuggestue, så skal lige aflevere og så hente igen på et tidspunkt i løbet af dagen...

Jeg sender dig lige lidt "post", med mit mobilnummer og adresse. Så kan vi tage den dér

Anmeld

9. marts 2012

mizz-lillemor06

Wimmie skriver:

Hej

Jeg har vist fået det jeg skal bruge nu 

bare iorden.

Anmeld

9. marts 2012

Pige2009

Jeg søger body'er til pige eller i neutrale farver (helst ikke for meget pink/lyserød) i str.68

Det skal helst være med korte ærmer men vil da gerne have lidt med lange ærmer også

Jeg søger noget billigt - gerne tøjpakker og gerne på Fyn så jeg evt. kan afhente. Så det behøver altså ikke lige at være de dyreste mærker

Er helst ikke interesseret i at købe body'er enkeltvis da det ikke helt kan betale sig 

Jeg har en del tøj i den str. Bor i Odense

Anmeld

11. marts 2012

amalfine

amalfine skriver:

Jamen så lad os bare aftale mandag

Jeg er sådan set hjemme hele dagen, men er ved at køre min datter ind i vuggestue, så skal lige aflevere og så hente igen på et tidspunkt i løbet af dagen...

Jeg sender dig lige lidt "post", med mit mobilnummer og adresse. Så kan vi tage den dér

Hej

Har du modtaget min besked under post? Og vil du stadig kigge forbi i morgen? Har nemlig ikke hørt fra dig endnu...

Mvh Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.