body'er str. 68 søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.249 visninger
37 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Wimmie

Jeg søger body'er til pige eller i neutrale farver (helst ikke for meget pink/lyserød) i str.68

Det skal helst være med korte ærmer men vil da gerne have lidt med lange ærmer også

Jeg søger noget billigt - gerne tøjpakker og gerne på Fyn så jeg evt. kan afhente. Så det behøver altså ikke lige at være de dyreste mærker

Er helst ikke interesseret i at købe body'er enkeltvis da det ikke helt kan betale sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Albsil

Wimmie skriver:

Jeg søger body'er til pige eller i neutrale farver (helst ikke for meget pink/lyserød) i str.68

Det skal helst være med korte ærmer men vil da gerne have lidt med lange ærmer også

Jeg søger noget billigt - gerne tøjpakker og gerne på Fyn så jeg evt. kan afhente. Så det behøver altså ikke lige at være de dyreste mærker

Er helst ikke interesseret i at købe body'er enkeltvis da det ikke helt kan betale sig 

Jeg har 6 hvide til salg i str 68 68/74 74/80 80

Hvis du køber alle 6 må du få dem til en 50'er og 15,- i Porto. De er under mine salgsannoncer :-)

Anmeld

3. marts 2012

Albsil

Albsil skriver:

Hvis du køber alle 6 må du få dem til en 50'er og 15,- i Porto. De er under mine salgsannoncer :-)

De er kortærmede og blandet Joha, friends, petit bateau

Anmeld

3. marts 2012

LotteN

Wimmie skriver:

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Søger du kun bodyer eller også tøjpakke i str 68?

Anmeld

3. marts 2012

Wimmie

LotteN skriver:

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Søger du kun bodyer eller også tøjpakke i str 68?

Kun body'er - men helst i "pakker" med flere

Anmeld

3. marts 2012

LotteN

Wimmie skriver:

Kun body'er - men helst i "pakker" med flere

åhr godt så, så forstår jeg.... jeg vil gerne seom jeg har nogen liggende, men kan godt ske jeg først når det på mandag..

Anmeld

3. marts 2012

Taniakb

Har du fundet nogen? ellers har jeg en del, som jeg kan tage billeder af til dig ?

Anmeld

3. marts 2012

Wimmie

Albsil skriver:

Tak for tilbuddet - det er dog kun str. 68 jeg står og mangler :-)

Anmeld

3. marts 2012

Wimmie

Taniakb skriver:

Har du fundet nogen? ellers har jeg en del, som jeg kan tage billeder af til dig ?

Det må du meget gerne
Mangler stadig.

Anmeld

3. marts 2012

K&S

Du kan få kortærmede bodyer i Bilka til mellem 10-15 kroner  og jeg synes de er rigtig gode!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.