Se!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Mettemus

MyLille skriver:

Eeej!! Hvor er det bare et fantastisk fedt teppe!!! Jeg har en gang lavet noget lignende, men dit blev da 100 ganger finere.. tror må jeg lave et nyt efter din model Tog det lang tid?

Kender så alt for godt der der med at være god til at sætte igang med kreative projekt, men ikke fuldføre dem .. Det er en skam..

Tak tak Jamen jeg har faktisk ikke rigtig styr på hvor længe jeg har været om det, for det har ligget lidt stille indimellem. Hvis man er lidt mere vedholdende end jeg har været kan det nok væsentligt hurtigere. Men der er da mange masker - ca 400 i yderste runde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

CS

Mettemus skriver:

Pretty damn cool hvis jeg selv skal sige det

Fandeme i orden du

Anmeld

6. marts 2012

Sofia

Det er SÅ fint! Hvor er du dygtig Mette!

Anmeld

6. marts 2012

Mette.

Mettemus skriver:

Det er med ikke så lidt stolthed jeg opretter min første tråd i emnet "kreativ". Jeg plejer at være rigtig god til at gå i gang med kreative projekter, men knapt så god til at følge dem til dørs. Nu er det så endlig lykkedes og jeg er nogenlunde tilfreds med resultatet.

Se hvad jeg har lavet .... altså tæppet, ikk?

Mette! Du er virkelig dygtig, godt gået.

Er det svært? Jeg vil så gerne lære at hækle, men jeg ved ikke rigtigt om jeg tør kaste mig ud i projektet.

Anmeld

7. marts 2012

Mettemus

Mette. skriver:

Mette! Du er virkelig dygtig, godt gået.

Er det svært? Jeg vil så gerne lære at hækle, men jeg ved ikke rigtigt om jeg tør kaste mig ud i projektet.

Næh det var det sådan set ikke - det er den samme maske hele vejen rundt, så skal man så bare sørge for at lave den større og større. AnneBJ havde fundet nogle videoer til mig på youtube som er gode til begyndere, og så er det bare at kaste sig ud i det!

Anmeld

7. marts 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Det er SÅ fint! Hvor er du dygtig Mette!

Taaaak

Anmeld

7. marts 2012

Mette.

Mettemus skriver:

Næh det var det sådan set ikke - det er den samme maske hele vejen rundt, så skal man så bare sørge for at lave den større og større. AnneBJ havde fundet nogle videoer til mig på youtube som er gode til begyndere, og så er det bare at kaste sig ud i det!

Måske jeg skulle give det et forsøg. Jeg ved ikke helt om jeg tør kaste mig ud i det.

Er det dyrt at købe ind til?

Anmeld

7. marts 2012

Mettemus

Mette. skriver:

Måske jeg skulle give det et forsøg. Jeg ved ikke helt om jeg tør kaste mig ud i det.

Er det dyrt at købe ind til?

Næh det synes jeg egentligt ikke. Sådan noget bomuldsgarn koster ikke alverden og en hæklenål koster nok omkring 20-30 kr. Der er garn for 250 kr i tæppet, så det synes jeg slet ikke er galt. Har dog tidligere strikket bukser til Laurits af silkeuld og det er en helt anden pris. Men hvis det bare er til at øve med behøver det ikke være dyrt

Anmeld

7. marts 2012

Lilje82

Hvor er det fedt Mette  Ih, sådan et skulle jeg lige lære at lave til Noahs værelse

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

Mettemus skriver:

Tak tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.