Se!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Mettemus

Nitz - <3 David skriver:

Er det svært? eller kan en nybegynder lære det? min mor kan nemlig hurtigt lære mig at hækle siger hun.. Og det kunne være sejt at lave sådan et til børneværelset.. (så har jeg også masser tid, for det bliver først lavet for sommer

Jeg er sikker på, at du sagtens kan lære det. Det er samme maske hele vejen rundt. Og hvis du først skal være færdig til sommer, kan du nå at pille op og starte forfra et par gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Koen.

Ih søde mette hvor er det bare fedt

Anmeld

3. marts 2012

Pige2009

Mettemus skriver:

Det er med ikke så lidt stolthed jeg opretter min første tråd i emnet "kreativ". Jeg plejer at være rigtig god til at gå i gang med kreative projekter, men knapt så god til at følge dem til dørs. Nu er det så endlig lykkedes og jeg er nogenlunde tilfreds med resultatet.

Se hvad jeg har lavet .... altså tæppet, ikk?

Vildt flot!

Anmeld

3. marts 2012

twinboys

hold da fst det er super flot... Godt gået

Anmeld

3. marts 2012

B&J

wow hvor er du bare super dygtig

Anmeld

3. marts 2012

CS

Mettemus skriver:

Det er med ikke så lidt stolthed jeg opretter min første tråd i emnet "kreativ". Jeg plejer at være rigtig god til at gå i gang med kreative projekter, men knapt så god til at følge dem til dørs. Nu er det så endlig lykkedes og jeg er nogenlunde tilfreds med resultatet.

Se hvad jeg har lavet .... altså tæppet, ikk?

Sådan  How cool is that

Anmeld

3. marts 2012

_-Kathrine-_

Mega sejt, Mette!
Har du hæklet med det der zpageti garn?

Anmeld

3. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Super fedt tæppe..

Har selv overvejet at lave sådan et, men har aldrig hæklet før, så tør ikke rigtig gå i gang

Hi kender en som ka lære dig det, meget hurtigt enda!! Du siger bare til! X

Anmeld

3. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He trode lige et øjeblik det var puden vi sku se... Men hold nu op et flot tæppe! Vh stine

Anmeld

3. marts 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Hi kender en som ka lære dig det, meget hurtigt enda!! Du siger bare til! X

Det var til Alberts værelse, men han har fået cars væg til væg istedet da der desværre ikke er gulvvarme i hans værelse.. Så det ikke så aktuelt længere.. Men hvis jeg får ideen igen skal jeg huske det, er det dig der hækler??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.