kan det være ørebetændelse ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Clisolka

mor:) skriver:

sorry jeg sådan spørge i en andens tråd.

og til ts: undskyld jeg stjæler din tråd.

Men synes også efethånden min dreng har hostet i noget tid. Hvad sagde jeres læge til det med hosten?

Jamen nu var vi afsted med hende igen i tirsdags - hun havde feber og græd når hun hostede... Som de plejer at sige til os, det er en virus og kan intet gøre  Hun har nogle dage, hvor hun ikke hoster, men ellers har hun hostet konstant siden september, hvor hun startede i vuggestue - og det er ganske normalt ifølge vores læge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Babymor2010 skriver:

Jamen nu var vi afsted med hende igen i tirsdags - hun havde feber og græd når hun hostede... Som de plejer at sige til os, det er en virus og kan intet gøre  Hun har nogle dage, hvor hun ikke hoster, men ellers har hun hostet konstant siden september, hvor hun startede i vuggestue - og det er ganske normalt ifølge vores læge  

hold da op det var lang tid. Ih den stakkel. Det er så irriterende når man ikke kan gøre noget for at få det væk, især når de så også er ked af det. Håber da det snart forsvinder så hun ikke skal være besværet af det mere.

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

hold da op det var lang tid. Ih den stakkel. Det er så irriterende når man ikke kan gøre noget for at få det væk, især når de så også er ked af det. Håber da det snart forsvinder så hun ikke skal være besværet af det mere.

Ja, det er snart lang tid, men de vil intet gøre når hun er så lille (16 mrd). Vi kan give kamiliethe og panodil, de dage hvor det er helt slemt. Men iiiiiih kan det ikke snart blive sommer 

Anmeld

3. marts 2012

Babymor2010 skriver:

Ja, det er snart lang tid, men de vil intet gøre når hun er så lille (16 mrd). Vi kan give kamiliethe og panodil, de dage hvor det er helt slemt. Men iiiiiih kan det ikke snart blive sommer 

hehe. Ja man kan altid håbe at solen kan gøre noget

Vores dreng hoster også med nogle dages mellemrum...må se hvornår det hører op. om vi også skal vente på sommeren.

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

hehe. Ja man kan altid håbe at solen kan gøre noget

Vores dreng hoster også med nogle dages mellemrum...må se hvornår det hører op. om vi også skal vente på sommeren.

Haha ja jeg vil have noget varme nu, så hun kan blive frisk 

Lige så snart hun er kommet i top-form, så bliver hun syg igen pga. at de smitter hinanden i vuggestuen konstant lige pt. 

Anmeld

3. marts 2012

Babymor2010 skriver:

Haha ja jeg vil have noget varme nu, så hun kan blive frisk 

Lige så snart hun er kommet i top-form, så bliver hun syg igen pga. at de smitter hinanden i vuggestuen konstant lige pt. 

åh nej det lyder da ikke sjovt. men det gør sig måske ikke gældende om sommeren. min starter nemlig i vuggestue i juli måned.

Anmeld

3. marts 2012

Clisolka

åh nej det lyder da ikke sjovt. men det gør sig måske ikke gældende om sommeren. min starter nemlig i vuggestue i juli måned.

Jeg ved ikke hvordan det er om sommeren, men tror der er en del mindre forkølelse 

Anmeld

3. marts 2012

Noahmor

Heza2410 skriver:

Han er begyndt og kløe sig ret meget ved sine ører ? Kan det måske være betændelse, eller det okay at han klør ? Det har stået til sådan i en uges tid. Om natten sover han okay fint, vågner kun for at ha noget drikke og sover videre. Om dagen trives han meget fint og er et glad barn.. Men nogen når han bliver irriteret,(også tænderne der er på vej) så går det kuuuuk , han klør sine øre og vil bide i sine legetøj(bide ringe osv) .. Men kan det være betændelse? Har også tænkt på at tage til lægen og får det undersøgt for sikkerhedsskyld .. Er squ bekymret ..

Har ikke lige læst de andres svar. 

Noah har haft mellemøresbetændelse to gange og det eneste tegn begge gange har været at han har kløet sig ørerne. 

Han har sovet ligesom han plejer om natten og ikke klaget sig mere end ellers. 

Der er åbenbart nogle børn der ikke bliver så påvirkede af det. 

Jeg ville da lige tage et smut forbi lægen og få det tjekket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.