kan det være ørebetændelse ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Azooo

Han er begyndt og kløe sig ret meget ved sine ører ? Kan det måske være betændelse, eller det okay at han klør ? Det har stået til sådan i en uges tid. Om natten sover han okay fint, vågner kun for at ha noget drikke og sover videre. Om dagen trives han meget fint og er et glad barn.. Men nogen når han bliver irriteret,(også tænderne der er på vej) så går det kuuuuk , han klør sine øre og vil bide i sine legetøj(bide ringe osv) .. Men kan det være betændelse? Har også tænkt på at tage til lægen og får det undersøgt for sikkerhedsskyld .. Er squ bekymret ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Heza2410 skriver:

Han er begyndt og kløe sig ret meget ved sine ører ? Kan det måske være betændelse, eller det okay at han klør ? Det har stået til sådan i en uges tid. Om natten sover han okay fint, vågner kun for at ha noget drikke og sover videre. Om dagen trives han meget fint og er et glad barn.. Men nogen når han bliver irriteret,(også tænderne der er på vej) så går det kuuuuk , han klør sine øre og vil bide i sine legetøj(bide ringe osv) .. Men kan det være betændelse? Har også tænkt på at tage til lægen og får det undersøgt for sikkerhedsskyld .. Er squ bekymret ..

Min dreng har lige haft ørebetændelse. Det var ikke til at tage fejl af. Han sov rigtig dårligt om natten og var ked af det.

Min læge sagde, at babyer typisk sover dårligt om natten og har ondt om natten, mens de virker upåvirket om dagen, når det er noget med ørene.

Anmeld

2. marts 2012

Clisolka

Heza2410 skriver:

Isabella havde en periode hvor hun kløede sig i ørene, og jeg var ikke til lægen med hende.

Vi har de sidste par måneder haft hende til lægen 4-5 gange pga. hoste, og der er ørene altid blevet tjekket 

Anmeld

2. marts 2012

Azooo

mor:) skriver:

Min dreng har lige haft ørebetændelse. Det var ikke til at tage fejl af. Han sov rigtig dårligt om natten og var ked af det.

Min læge sagde, at babyer typisk sover dårligt om natten og har ondt om natten, mens de virker upåvirket om dagen, når det er noget med ørene.

Altså jeg har en knægt der stadig ikk sover helt igennem, han er tit vågn for at drikke.. Ellers nogen bliver han småt klappet på ryggen (sover på side) og så sover han videre.. Ikke noget med gråd eller noget i den stil ..

Anmeld

2. marts 2012

L&V

Heza2410 skriver:

Tænker os at hvis det var ørebetændelse ville der være søvn problemer osv. Kan det ikke være tegn på træthed?? eller hvis der er tænder på vej så kan det helle jo godt drille lidt

Anmeld

2. marts 2012

Babymor2010 skriver:

Isabella havde en periode hvor hun kløede sig i ørene, og jeg var ikke til lægen med hende.

Vi har de sidste par måneder haft hende til lægen 4-5 gange pga. hoste, og der er ørene altid blevet tjekket 

sorry jeg sådan spørge i en andens tråd.

og til ts: undskyld jeg stjæler din tråd.

Men synes også efethånden min dreng har hostet i noget tid. Hvad sagde jeres læge til det med hosten?

Anmeld

2. marts 2012

Heza2410 skriver:

Altså jeg har en knægt der stadig ikk sover helt igennem, han er tit vågn for at drikke.. Ellers nogen bliver han småt klappet på ryggen (sover på side) og så sover han videre.. Ikke noget med gråd eller noget i den stil ..

altså min sover heller ikke igennem, men jeg synes at der var en tydelig forskel. Han var ked af det og ikke så nem at få til at sove igen. Men synes da du skal forbi lægen, så du ikke går og er helt bekymret

Anmeld

2. marts 2012

Azooo

Babymor2010 skriver:

Ja det der hosteri var jeg ogs til lægen med i sidste måned og der tjekket hun også hans øre men der var intet i vejen ..

Anmeld

2. marts 2012

Azooo

mor:) skriver:

sorry jeg sådan spørge i en andens tråd.

og til ts: undskyld jeg stjæler din tråd.

Men synes også efethånden min dreng har hostet i noget tid. Hvad sagde jeres læge til det med hosten?

Ingen problem vil også lige gerne høre om det hosteri ..

Anmeld

2. marts 2012

Heza2410 skriver:

Ingen problem vil også lige gerne høre om det hosteri ..

Det var godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.