Hvad er det her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

marieo

Vil ligesom de andre sige børneeksem

Børneeksem er altså ikke smitsomt, så han må gerne komme i vuggestue ... det er ikke en sygdom, så synes ikke der er nogen grund til at tage til vagtlæge .. altså det kan klø, men ellers er der intet farligt i det.

Lægen kan ordinere noget hormoncreme, der helt sikkert tager det. Men ellers start enten med noget fed creme (som alle de andre siger) eller kan man også få forskellige specielle cremer mod eksem i håndkøb på apoteket (men tror jeg ville vente med sådan noget til en læge har været inde og sige hvilken der er bedst). Men apoteket kan også hjælpe dig med at finde en gode almindelig fed creme til at smøre med.

ellers er mit bedste råd (fra én der stadig døjer med børneeksem) at undgå for mange bade, bruge produkter uden parfume og lign. (prøv jer frem efter hvad der fungerer bedst) og en masse frisk luft og gerne sol hjælper helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

AnnaKJ skriver:

Det ligner børneeksem - og vil klart anbefale den creme du nævner, den bruger vi nemlig også til Lærke

Ja den er super...

Vi har de sidste 1½ kunnet holde det skide eksem fra døren, ved at bruge den crem. Der har været nogle små pletter, som lige kræved lidt hormon og så var de væk...

Anmeld

3. marts 2012

An&Jo

tusind tak for jeres svar..

jeg smutter på apoteket her i formiddag og får en god creme til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.