Hvad er det her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

An&Jo

Mor til Frederic skriver:

Aderma exomega - bliver anbefaldet af rigtig mange og det kan holde Frederic's eksem fra døren..

Den rigtig fede og uden vand (god til vinterkinder) er ceridal fedtcrem.

Vil ikke begynde med hormon crem før en læge har været med inde over..

må håbe på at vagtlægen ikke har travlt imorgen, så han lige kan se på det..
skulle ofr dælen gerne i skole på mandag, for jeg har ikke været der i 4 dage nu..

men vil han ikke se os vil jeg gå på døgnapoteket og få en aderma creme til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

An&Jo

birthee skriver:

Jeg synes også det ligner børneeksem - du kan, indtil du kan komme i kontakt med lægen mandag smøre med en god, fed creme... jeg tror desværre ikke det kan tage det, hvis det er børneeksem... så skal der nok en hormoncreme til at tage det - men når og hvis du skal bruge det, er det stadig enormt vigtigt med den fede creme!

øv altså.. synes altså vi er lidt ramt herhjemme i tiden..

må lige prøve vagtlægen imorgen og håbe han vil se os..

Anmeld

2. marts 2012

An&Jo

kirsti skriver:

Det ligner børneeksem noah havde det hver vinter de første par år. 

Hvis det fede creme ik tager det kan du få noget specielt creme til det på recept, jeg kan bare ik huske hvad det hed! 

Hvad creme angår ville jeg vælge noget parfume fri allergi venligt noget. Mener den vi brugte var en grøn fra a-derma ret pricy men rigtig god 

for mig er prisen ikke vigtig når det omhandler min søn.. eftersom der er en anden der også nævner aderma, så bliver det en creme derfra hvis ikke vagtlægen vil se os

Anmeld

2. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

An&Jo skriver:

må håbe på at vagtlægen ikke har travlt imorgen, så han lige kan se på det..
skulle ofr dælen gerne i skole på mandag, for jeg har ikke været der i 4 dage nu..

men vil han ikke se os vil jeg gå på døgnapoteket og få en aderma creme til ham

Frederic er aldrig blevet holdt hjemme pga børne eksem...

Den virker på vores dreng og den vi fik anbefaldet at vi skulle smøre med mellem de daglige hormon indsmøringer..

Anmeld

2. marts 2012

kirsti

for mig er prisen ikke vigtig når det omhandler min søn.. eftersom der er en anden der også nævner aderma, så bliver det en creme derfra hvis ikke vagtlægen vil se os

Vi var ihvert fald glade for den! 

Herhjemme betaler vi også bare men det er nok ik alle der vil give den pris for en creme (: 

http://www.apotekernes.dk/default.asp?Action=Details&Item=490 det var denne vi havde

Anmeld

2. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
An&Jo skriver:

Føler lidt jeg render lægen på døren disse dage..

det kan ikke "bare" klares med en fed creme som en anden skriver??

Lægerne er der for din skyld. Normal fed creme er okey men dette ligner eksem i udbrud derfor skal det behandles med noget der er stærker. 

Anmeld

2. marts 2012

AnnaK89

Mor til Frederic skriver:

Aderma exomega - bliver anbefaldet af rigtig mange og det kan holde Frederic's eksem fra døren..

Den rigtig fede og uden vand (god til vinterkinder) er ceridal fedtcrem.

Vil ikke begynde med hormon crem før en læge har været med inde over..

Det ligner børneeksem - og vil klart anbefale den creme du nævner, den bruger vi nemlig også til Lærke

Anmeld

2. marts 2012

Fam. Madsen

An&Jo skriver:

Da jeg skulle skifte bassen her til aften kan jeg mærke at han er lidt ru på sit underben, og jeg tjekker så, og på billederne kan i se hvad der møder mine øjne..

Jeg aner ikke hvad det er, og jeg ved ikke hvad han har været i nærheden af, for han har jo været ved hans far siden sidste fredag, og kom først hjem i formiddags..

Det er IKKE ringorm, for det ligner slet ikke dem han havde sidst..

Jeg er 99,9% sikker på det er børneeksem begge mine børn og jeg selv døjer med det...

en rigtig god crem gør underværker. A Drema er rigtig god mod det vi bruger det her hjemme

Anmeld

2. marts 2012

B&J

børneeksem

du har fået så mange svar vi fik at vide vi skulle prøve at undgå bad hverdag som vi gjorde også skulle vi bruge en fed crem og en anden når det var helt vildt så det faldt til ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.