Smitter lungebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Forkølelse er også svære at undgå, jeg har bare en dreng der bliver syg af at tage til lægen, så jeg er meget hys

Men en lungebtændelse er jo også en hel del værre end en forkølelse, så kan godt følge dig.

Årh hvor jeg kender det, min veninde skulle også have været på besøg, men blev syg og vil ikke risiker min dreng bliver mere syg, men nøj er det træls, når man har glædet sig

ja hvis nu man kan vælge, forkølelse kontra lungebetændelse, så hellere forkølelse.. det er til at tage og føle på hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

2721

Anonym skriver:

ja hvis nu man kan vælge, forkølelse kontra lungebetændelse, så hellere forkølelse.. det er til at tage og føle på hvis man kan sige det sådan.

Præcis

Anmeld

2. marts 2012

betina

Har selv lige haft lungebetændelse og min læge sagde at det godt kunne smitte.

Så jeg ville ikke tage nogen chance.

Anmeld

2. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mand har lige haft lungebetændelse og lægen sagde, at det kun smittede, hvis man hostede en anden i hovede eller kyssede. Hvis man overholdte almindelig hygiejne, så smittede det ikke.

Men jeg ville nok vælge, at blive hjemme.

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

betina skriver:

Har selv lige haft lungebetændelse og min læge sagde at det godt kunne smitte.

Så jeg ville ikke tage nogen chance.

tak for svar

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Min mand har lige haft lungebetændelse og lægen sagde, at det kun smittede, hvis man hostede en anden i hovede eller kyssede. Hvis man overholdte almindelig hygiejne, så smittede det ikke.

Men jeg ville nok vælge, at blive hjemme.

ja... små børn deler jo alting.. det er jo ikke nemt at være over dem... og små børn er heller ikke gode til at holde sig for munden når de hoster...

Så det ender nok med det.. desværre.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.