Hvornår pynter man sine cupcakes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Mettemus

Mette. skriver:

Ah, jeg tror du siger noget. Skrællen tror jeg også helt sikkert giver mere smag. Problemet med saften er jo også man ikke kan putte ret meget i, for det må jo ikke blive for tyndt.

Jeg glæder mig til at se dem, og selvfølgelig bliver de da værd at vise frem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

signe.

Mettemus skriver:

Min far skal holde fødselsdag i morgen og jeg har lovet at hjælpe med kagen - vil bage cupcakes.

Jeg har derfor lige et spørgsmål:

Kan man pynte sine cupcakes dagen forinden og opbevare dem på køl uden de mister form, smag osv.?

God weekend til alle jer fra en kagenovice

Jeg bagte cupcakes igår, til bare at gå og snuppe af, og jeg puttede flødeostfrosting på toppen da de var afkølede, og nu står de bare i køleskabet, til bare at gå og hapse af

Anmeld

2. marts 2012

Dot D

Man kan sagtens lave dem dagen før. Bare husk at opbevare dem i noget "tæt" så din topping ikke tager smag fra andet i køleskabet.

Jeg ved jo ikke, om du har et extra køleskab til kager, ligesom jeg har

Anmeld

2. marts 2012

Mettemus

Dot D skriver:

Man kan sagtens lave dem dagen før. Bare husk at opbevare dem i noget "tæt" så din topping ikke tager smag fra andet i køleskabet.

Jeg ved jo ikke, om du har et extra køleskab til kager, ligesom jeg har

Nej det har jeg dog ikke - er vist for ny i faget endnu. Tak for tippet med at pakke godt ind - for du har ret, sådan en appelsin-og leverpostejsfrosting er vidt ikke så lækker

Anmeld

2. marts 2012

Dot D

Mettemus skriver:

Nej det har jeg dog ikke - er vist for ny i faget endnu. Tak for tippet med at pakke godt ind - for du har ret, sådan en appelsin-og leverpostejsfrosting er vidt ikke så lækker

Nej, sådan én kan vist tage det sjove fra enhver flot pyntet muffin

Glæder mig til at se, hvad du får lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.