Gule pletter på tøj efter afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
lisesp83 skriver:

Og hvad så når solen ikke skinner? Hvilket jo er tit den ikke lige gør det

om det er sommer eller vinter er solen for det meste fremme tit så bare udnyt det når den er fremme. ellers har man vel andet tøj man kan bruge mens man venter på solen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

modesty

Moms skriver:

Kender I det?

Ynglingsdragten blev skamferet efter et bletrut, der løb over.

Meget gult - især på uldbodyer.

Har I nogle gode råd til at få det af?

Eller kan man måske farve hele uldbodyen med noget gult...

HA afføring  arj sorry dårlig humor, det ville være lidt surrealistisk at stå og farve tøj i lort

Moms

Jeg plejede at bruge opvaskemiddel, men det er bare ikke godt nok til de heftige pletter. Skyl tøjet og læg det i Vanish natten over. Du må IKKE vaske tøjet først, hvis du gør det, mister Vanish effekten.

Jeg har dog oplevet et par uldbodyer hvor pletten ikke kunne komme helt af, men altid på bomuld.

Anmeld

4. marts 2012

OoLøjsoO

har købt plet fjerner fra Bio tex (anti skum) hedder den.

den er utrolig god og kunne ikke undvære den.

skummet skal sidde på i 5 min på tørt tøj, så sætter du maskinen ovre!

Håber det kan hjælpe !

Anmeld

4. marts 2012

Moms

tak for jeres svar alle sammen

Moms

Anmeld

4. marts 2012

Kløver

Vanish har taget næsten alt her, af div som er kommet på tøjet, selv jerndråber, har det kunne tage

Til uld kan jeg anbefale galdesæbe, sådan noget grønt noget, kan fås i de fleste helsekost forretninger

Anmeld

4. marts 2012

Kvist

Moms skriver:

Kender I det?

Ynglingsdragten blev skamferet efter et bletrut, der løb over.

Meget gult - især på uldbodyer.

Har I nogle gode råd til at få det af?

Eller kan man måske farve hele uldbodyen med noget gult...

HA afføring  arj sorry dårlig humor, det ville være lidt surrealistisk at stå og farve tøj i lort

Moms

Herhjemme sværger vi også til Vanish, er endnu ikke stødt på en plet det ikke har kunnet fjerne.. Og hvis det er hvide bodyer bruger jeg Vanish White, detvirker altså bare.. Og jeg har også sprøjtet det på uld, det er der ikke sket noget ved..

Anmeld

4. marts 2012

Moms

Kvist skriver:

Herhjemme sværger vi også til Vanish, er endnu ikke stødt på en plet det ikke har kunnet fjerne.. Og hvis det er hvide bodyer bruger jeg Vanish White, detvirker altså bare.. Og jeg har også sprøjtet det på uld, det er der ikke sket noget ved..

Ok - det var en god oplysning.

Tak

Moms

Anmeld

4. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Galdesæbe. Det er godt til protein pletter (blod, afføring, æg mm.)

Anmeld

4. marts 2012

Moms

Rikke&Liam skriver:

Galdesæbe. Det er godt til protein pletter (blod, afføring, æg mm.)

Helt nyt for mig dette produkt

googlede det - og ja der står:

Galdesæben har i mange år været kendt som et effektivt plet-rensemiddel - måske lyder det ikke så lækkert, men så længe det virker...
Pletrensen kan hældes direkte på pletten og siden vaskes ud efter iblødsætning. Eller du kan simpelthen bruge det i vaskemaskinen i stedet for vaskemiddel - i så fald skal du bruge ca 25-30ml (det passer ca. med en hættefuld) Galdesæbe er især effektiv overfor fedt og proteinholdige pletter.
Indeholder ko-galde ekstrakt, kokosolie, palmeolie og ren vegetabilsk sæbe.

MEN har du prøvet det? Virker det - og virker det godt?

Moms

Anmeld

5. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Moms skriver:

Helt nyt for mig dette produkt

googlede det - og ja der står:

Galdesæben har i mange år været kendt som et effektivt plet-rensemiddel - måske lyder det ikke så lækkert, men så længe det virker...
Pletrensen kan hældes direkte på pletten og siden vaskes ud efter iblødsætning. Eller du kan simpelthen bruge det i vaskemaskinen i stedet for vaskemiddel - i så fald skal du bruge ca 25-30ml (det passer ca. med en hættefuld) Galdesæbe er især effektiv overfor fedt og proteinholdige pletter.
Indeholder ko-galde ekstrakt, kokosolie, palmeolie og ren vegetabilsk sæbe.

MEN har du prøvet det? Virker det - og virker det godt?

Moms

Ja, jeg bruger det selv. Vi bruger stofbleer, derfor er det nyttigt hvis der forekommer pletter som ikke er til at leve med.

MEN har dog ikke brugt det på uld. Så ved ikke om det fungerer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.