Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: Sulfo og i en lufttæt pose natten over og så i vaske maskinen. Tager alt her, ketchup, gult lort m.m.
Sulfo og i en lufttæt pose natten over og så i vaske maskinen. Tager alt her, ketchup, gult lort m.m.
Hej og tak for svar
Når du siger sulfo - mener du så den helt rigtige sulfo?
http://da.wikipedia.org/wiki/Sulfo
Moms
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moms skriver: Hej og tak for svar Når du siger sulfo - mener du så den helt rigtige sulfo? http://da.wikipedia.org/wiki/Sulfo Moms
noah3006 skriver: Vanish tager næsten alt, de gange min datter har været ude for samme uheld med det gule stas ud over det hele, har jeg sprøjtet vanish på. Og det er jo miljø og allergi godkendt nu, så ingen fare for at skulle bruge til sine små børns tøj også. Det har virket ved mig. MVH Kristina
Vanish tager næsten alt, de gange min datter har været ude for samme uheld med det gule stas ud over det hele, har jeg sprøjtet vanish på. Og det er jo miljø og allergi godkendt nu, så ingen fare for at skulle bruge til sine små børns tøj også.
Det har virket ved mig.
MVH Kristina
Vi elsker vanish herhjemme. Har endnu ikke stødt på en plet som ikke kunne fjernes med vanish.
Fru Skovrup skriver: Jeg fik det råd at hænge tøjet ud i solen, ammebæ bliver bleget helt væk.Jeg troede ikke på det da jeg fik det at vide, men det passer! så slipper man for kemi og udnytter det smukke vejr.
Jeg fik det råd at hænge tøjet ud i solen, ammebæ bliver bleget helt væk.Jeg troede ikke på det da jeg fik det at vide, men det passer! så slipper man for kemi og udnytter det smukke vejr.
Jeps - det virker.
sarahb skriver: Næ, hehe jeg kalder bare opvaskemiddel sulfo... Det jeg vasker mine tallerkner op i
Næ, hehe jeg kalder bare opvaskemiddel sulfo... Det jeg vasker mine tallerkner op i
Ok jeg tænkte det nok :-)
Moms skriver: Kender I det? Ynglingsdragten blev skamferet efter et bletrut, der løb over. Meget gult - især på uldbodyer. Har I nogle gode råd til at få det af? Eller kan man måske farve hele uldbodyen med noget gult... HA afføring arj sorry dårlig humor, det ville være lidt surrealistisk at stå og farve tøj i lort Moms
Kender I det?
Ynglingsdragten blev skamferet efter et bletrut, der løb over.
Meget gult - især på uldbodyer.
Har I nogle gode råd til at få det af?
Eller kan man måske farve hele uldbodyen med noget gult...
HA afføring arj sorry dårlig humor, det ville være lidt surrealistisk at stå og farve tøj i lort
Vanish! det er et vidunder middel herhjemme!
jeg bruger som sagt neutral opvaskemiddel
Og hvad så når solen ikke skinner? Hvilket jo er tit den ikke lige gør det
Flodkilling skriver: Vanish! det er et vidunder middel herhjemme!
hej og tak for dit svar.
det skal også prøves.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128