færdig købte mad i glas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Sakris

Vil lige tilføje at jeg er med i den "GRUPPE", som købte pulver grød og mad på glas

Og mine primære mærker var Beauvais og Sempers ... og så ellers gå på tilbuds jagt

Min dreng ville ikke rigtig spise andet... og han har aldrig været vild med kartofler .. så vi startede med PULVER kartoffelmos med Beauvais spagettiret på glas Det gled lige ned

Bare lige for at dele vores metode da Lasse var helt lille

Det kunne jeg næsten have skrevet. Bortset fra at vi sjældent får kartofler. 

Vi havde nogle vægtproblemer med vores datter, og hun spiste på ingen måde nok, men det hjalp altså med glasmad (og det var ikke fordi vi ikke prøvede at blende vores eget mad).

Iøvrigt til TS, så har de Beauvais i Fakta til 7,- pr glas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er sjovt som folk synes du har behov for at få forklaret at det er sundere og billigere at lave selv, da det jo slet ikke er hvad du spørge om.

Men tror da godt at man kan blande

Anmeld

2. marts 2012

Happiness

mor:) skriver:

Det er sjovt som folk synes du har behov for at få forklaret at det er sundere og billigere at lave selv, da det jo slet ikke er hvad du spørge om.

Men tror da godt at man kan blande

Det tror jeg nemlig også at TS er klar over. Det er vi andre jo også. Men nogen gange må man ty til det der virker

Anmeld

2. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Det tror jeg nemlig også at TS er klar over. Det er vi andre jo også. Men nogen gange må man ty til det der virker

Lige præcis

Anmeld

2. marts 2012

Frk Mig

KittyGirl skriver:

Altså Lasse er snart 2 år, og han spiser det meste og ikke noget pulver/glas mad.. så det kommer jo helt naturligt af sig selv

Dog spiser han stadig ikke kartofler med velbehag :/

Men jeg blandede det hele med "rigtigt" med så tit jeg kunne.... men det var nu rart at have det andet ved hånden hvis nu han nægtede det alm. mad...

Hvis din søn ikke er så vild med kartofler så kan jeg give dig et lille tip der hjalp herhjemme .. Noah ville så bestemt ikke have kartofler .. så jeg fik et tip om at putte en smule syltetøj på dem og den dag idag spiser noah sine kartofler ..

Anmeld

2. marts 2012

Ryberg

Frk Mig skriver:

Hvis din søn ikke er så vild med kartofler så kan jeg give dig et lille tip der hjalp herhjemme .. Noah ville så bestemt ikke have kartofler .. så jeg fik et tip om at putte en smule syltetøj på dem og den dag idag spiser noah sine kartofler ..

det skal jeg prøve.... helt klart...

Vi har også fundet ud af, at hvis vi putter ketchup på hans mad, så spiser han.. men ihhh... Man kender jo OGSÅ folks fordomme med børn og ketchup....

Men må da lige prøve det med syltetøj - tak for rådet

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Til jer der giver færdig mad i glas til sit barn, hvor meget giver i det egenligt!? Om dagen? .. Halvt glas eller et helt glas? Gerne alder på jeres baby også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.