Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Må man gerne købe flere slags mad af flere mærker? Altså jeg køber tit Hipp mad men så ser man jo også fra andre der ser gode ud.. Må man gerne købe forskelligt?? Ellrr ska det være altid fra samme mærke, ?
Må man gerne købe flere slags mad af flere mærker? Altså jeg køber tit Hipp mad men så ser man jo også fra andre der ser gode ud.. Må man gerne købe forskelligt?? Ellrr ska det være altid fra samme mærke, ?
Fordelen ved det mad, er at det er hurtigt men dyrt. Fordelen ved hjemmelavet mad er at du selv kan bestemme konsistensen, samt prisen. Og du kan varierer maden, så dit barn får forskellige smags og synindtryk. Plus at det styrke mundmotorikken på sigt.
Ved at det slet ikke var det du spurgte om ,men synes bare lige at fordelene ved begge madtyper skulle med.
KittyGirl skriver: Vil lige tilføje at jeg er med i den "GRUPPE", som købte pulver grød og mad på glas Og mine primære mærker var Beauvais og Sempers ... og så ellers gå på tilbuds jagt Min dreng ville ikke rigtig spise andet... og han har aldrig været vild med kartofler .. så vi startede med PULVER kartoffelmos med Beauvais spagettiret på glas Det gled lige ned Bare lige for at dele vores metode da Lasse var helt lille
Vil lige tilføje at jeg er med i den "GRUPPE", som købte pulver grød og mad på glas Og mine primære mærker var Beauvais og Sempers ... og så ellers gå på tilbuds jagt Min dreng ville ikke rigtig spise andet... og han har aldrig været vild med kartofler .. så vi startede med PULVER kartoffelmos med Beauvais spagettiret på glas Det gled lige ned Bare lige for at dele vores metode da Lasse var helt lille
Jeg er også i den gruppe Eller næsten helt... Lukas gider næsten ikke spise andet end glas mad Vi kan med nød og næppe masse lidt hakket kød ned i grøntsagsmosen, men ikke hver dag...
Men nøj folk ser ned på én pga man bruger det. Har fået mange kommentare fra folk om jeg ikke ved at hjemmelavet er meget bedre!
Må så forklare dem at det bedste er når min søn er mæt, og glad! Og hvis han bliver det bedst af maden på glas, så må det være sådan.
Til TS: Kig forbi fakta hurtigst muligt Der er Beauvais glas mad for 9 kr! De går jo over til Semper, så derfor sælger de ud af det gamle mærke! Vi har lige fået hamstret en del
Og bland du bare mærkerne som du vil! Det sker der intet ved. Det er modermælkserstatning man ikke må skifte mærke på konstant...
Happiness skriver: Jeg er også i den gruppe Eller næsten helt... Lukas gider næsten ikke spise andet end glas mad Vi kan med nød og næppe masse lidt hakket kød ned i grøntsagsmosen, men ikke hver dag... Men nøj folk ser ned på én pga man bruger det. Har fået mange kommentare fra folk om jeg ikke ved at hjemmelavet er meget bedre! Må så forklare dem at det bedste er når min søn er mæt, og glad! Og hvis han bliver det bedst af maden på glas, så må det være sådan. Til TS: Kig forbi fakta hurtigst muligt Der er Beauvais glas mad for 9 kr! De går jo over til Semper, så derfor sælger de ud af det gamle mærke! Vi har lige fået hamstret en del Og bland du bare mærkerne som du vil! Det sker der intet ved. Det er modermælkserstatning man ikke må skifte mærke på konstant...
Malthes mor skriver: Fordelen ved det mad, er at det er hurtigt men dyrt. Fordelen ved hjemmelavet mad er at du selv kan bestemme konsistensen, samt prisen. Og du kan varierer maden, så dit barn får forskellige smags og synindtryk. Plus at det styrke mundmotorikken på sigt. Ved at det slet ikke var det du spurgte om ,men synes bare lige at fordelene ved begge madtyper skulle med.
Vil lige sige at de da også kan få forskellige smags, syns og andre sanseoplevelser med maden på glas... Der er forskellige smagsvarianter, og forskellige slags konsistenser. Der er jo noget der skal tygges af barnet.
Men ja det er fandens dyrt! Har bare en søn der næsten ikke vil spise andet end glasmaden... Men går så meget op i at læse indholdet. Så man ved hvad man servere for barnet!
SÅ enig!Min sundhedsplejerske var faktisk den der opfordrede mig til at købe det... og jeg skulle skide højt og flot på andres generalisering af at man selv skulle lave osv.Jeg har stået og skrællet æbler og æbler og pærer og kogt og kogt... for så at finde ud af at drengen spytter det ud igen...så åbner med et glas med æble mos eller pære mos... vupti, så er det væk..Så ja - SÅ længe barnet er mæt og tilfreds, - det er skisme det der tæller!og til 9 kr. pr. glas, der havde jeg tømt hylden
Hehe Rart med en der har været samme sted
Frugtmos spiser han heldigvis. Så det laver jeg selv. Men al det andet... arggg.... Har stået og lavet 3-4 forskellige typer grød nogle gange, og han har spyttet det hele ud... Han nåede jo at blive stiktosset og møg hamrende sulten, før vi fandt en han rent faktisk ville spise...
Så købte jeg noget på pulver, og det spiser han gladeligt! Og hvis han ikke vil spise det, tager det ikke mange minutter at lave noget andet
Prøver stadig at lave lidt selv og give ham engang i mellem, men for det meste afviser han det. Men en eller anden dag spiser han det sikkert Eller også må han blive det første skolebarn der har et glas mad med i sin madpakke
Happiness skriver: Hehe Rart med en der har været samme sted Frugtmos spiser han heldigvis. Så det laver jeg selv. Men al det andet... arggg.... Har stået og lavet 3-4 forskellige typer grød nogle gange, og han har spyttet det hele ud... Han nåede jo at blive stiktosset og møg hamrende sulten, før vi fandt en han rent faktisk ville spise... Så købte jeg noget på pulver, og det spiser han gladeligt! Og hvis han ikke vil spise det, tager det ikke mange minutter at lave noget andet Prøver stadig at lave lidt selv og give ham engang i mellem, men for det meste afviser han det. Men en eller anden dag spiser han det sikkert Eller også må han blive det første skolebarn der har et glas mad med i sin madpakke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128