Michalala skriver:
Åh... denne ble-verden virker meget stor og uoverskuelig.
Måske nogle af jer med erfaring her indenfor vil være sød at give mig lidt fordele og ulemper ved stofbleer kontra engangbleer.
Altså vi gør lidt en mellemting..
Jeg kan rigtig godt lide konceptet med stofbleer, men samtidig er det ikke altid at jeg har overskud til at vaske dem og slæbe rundt på dem og håndtering af pøller i stofbleer når vi er ude..
Derfor bruger vi begge dele.. det vil sige at nogle dage har han stof på møllen (både ude og hjemme) nogle gange kun hjemme og nogle gane papir hele dagen..
Det har jeg det egentlig ok med, i perioder er "stofferne" pakket helt væk i andre bliver der ikke brugt andet.. Lige pt er stofbleerne i onesize ved at være lidt små og derfor bliver de brugt lidt mindre end normalt..
hvad vi bruger af papirsbleer er meget forskelligt.. lige pt står der en pakke änglamark inde ved puslebordet.. de er dejligt bløde, faktisk utrolig tynde (de er næsten lige så tynde som pampers aktvie fit!) også er de jo mærket med alle de gode mærker.. det er meget forskelligt hvilke blemærker vi bruger, bruger også ofte pampers baby-dry, de er også rigtig gode, men er ikke prydet med den grønne svane..
en anden god til ved änglamark er at de har en varedeklaration(staves?).. og det ned til mindste detalje.. eksempelvis kan man se hvilken elastik der er brugt.. det fremgår ikke er alle varedeklarationer.. hvilket nogle bleer slet ikke har!
Anmeld