Hvor mange penge brugte I paa barnedaab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Carslund

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Det med bornebordet og pizzasneglede og polsehornene er da en kanongod ide!!! Vi bliver nemlig ret mange born (tror jeg) - den ide skal jeg lige ha omkring manden.... tak!

Og hotdog'gerne - iiih... det er klassisk skrub-af-mad i vores familie, saa den er ogsaa sikker

Ja det syns jeg også..De gider jo alligevel ikke alt det andet. Til min 30 års fødselsdag var der også mange børn. Der blev de som det første spist af med pasta og pølser ogdet tog ca 15 min og så var de alle ude og spille fodbold. De store passede de helt små, så vi voksne kunne spise i fred. -nææææsten uden at bekymre os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

baby012

500 kr. til 30 pers. 

vi har lånt mine forældres hus- og vi får maden af mine bedsteforældre.  

så vi skal sådanset kun betale for blomster og div. til bordet 

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

Lahn11 skriver:

500 kr. til 30 pers. 

vi har lånt mine forældres hus- og vi får maden af mine bedsteforældre.  

så vi skal sådanset kun betale for blomster og div. til bordet 

Det er daelme ogsaa billigt....

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

An&Jo skriver:

jeg brugte omkring 2500kr på min søns dåb, vi var omkring 40 inkl børn

Jeg lavede alt maden selv, lige bortset fra nogle småting.. det blev holdt hjemme i stuen, hvor der var lejet borde og stole plus nogle rigtig flotte 5 armet lysestager..

vi fik buffet med en masse lækkert, og så var der kun sodavand til drikkelse, ingen øl eller vin da min far er alkoholiker, og jeg ønskede ikke fulde folk til min søns barnedåb..

min daværende svigermor ønskede at bage en kage og det gjorde hun, og dertil havde hun bestilt et billede lavet i fondant til at lægge ovenpå af min dreng..

jeg synes selv vi havde en rigtig fin fest, der var stille og rolig

i de 2500kr, var også 1000kr til et par veninder der var for at hjælpe med servering osv..

det var godt nok ogsaa billigt... jeg havde nok regnet med en 5000 kr for 30 mennesker... aner bare ikke hvad maden og alt det skal vaere... men fedt med alle ideerne

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

Carslund skriver:

Ja det syns jeg også..De gider jo alligevel ikke alt det andet. Til min 30 års fødselsdag var der også mange børn. Der blev de som det første spist af med pasta og pølser ogdet tog ca 15 min og så var de alle ude og spille fodbold. De store passede de helt små, så vi voksne kunne spise i fred. -nææææsten uden at bekymre os...

Sidder lige og taenker paa fodboldklubben nede paa hjornet... de har garanteret lokaler man kan leje....

Anmeld

1. marts 2012

Carslund

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Sidder lige og taenker paa fodboldklubben nede paa hjornet... de har garanteret lokaler man kan leje....

Ja helt sikkert. Vores klubhus koster 1500 at leje tror jeg nok. Det er nemlig ikke så dyrt at sportsoragnisationernes lokaler og der er tit service. vi gav 1300,- bare for at leje service og duge sidste gang...

Anmeld

1. marts 2012

Angelspot

Brugte ca 5000 kr. Maden var fra jysk diner, men ellers var ALT andet lavet selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.