Hvor mange penge brugte I paa barnedaab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange penge brugte I paa jeres barnedaab?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.605 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Mor til Majbørn

hej alle,

Sidder og laver budget for en barnedaab - og er nysgerrig paa hvor mange penge I brugte paa selve festen (mad, invitationer, bordpynt, gave, lokale).

Jeg ved godt det er forskelligt efter hvor mange gaester der var med - men det kunne vaere sjovt at se

Kender nemlig en, der brugte 25.000 kr....!! Og det er liiiige i overkanten af, hvad jeg havde forestillet mig... (eller... ret saa meget i overkanten...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi brugte ca. 10.000 kr. og vi var 60 personer

Anmeld

1. marts 2012

morethanperfect

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

hej alle,

Sidder og laver budget for en barnedaab - og er nysgerrig paa hvor mange penge I brugte paa selve festen (mad, invitationer, bordpynt, gave, lokale).

Jeg ved godt det er forskelligt efter hvor mange gaester der var med - men det kunne vaere sjovt at se

Kender nemlig en, der brugte 25.000 kr....!! Og det er liiiige i overkanten af, hvad jeg havde forestillet mig... (eller... ret saa meget i overkanten...)

3001 kr.

Vi var 25 ca.. 

Anmeld

1. marts 2012

Stéphanie

hej alle,

Vi brugte 14.000 og var 30 personer Men vi lavede til gengæld INTET selv.. 

Anmeld

1. marts 2012

Fru.Mäes <3

Vi var ca. 30 mennesker til brunch.

Vi fik nogle gode kokke-venner til at lave maden.

Også lejede vi en lækker kantine på min Far's arbejde..

Alt i alt 1800 kr. SATME billigt, også hyggeligt 

Anmeld

1. marts 2012

Carslund

hej alle,

vi brugte ca 5-6000 første gang til 37 pers i alt.

Denne gang bliver 37 voksne og 18 børn. Vi har lejet den lokale hal for 500,- incl service og opvask. vi må benytte hele hallen som vi vil og spille bold osv. Der kommer også en hoppeborg

Jeg vil lave et rent børnebord hvor min veninde står for maden: pizzasnegle og pølsehorn. Når børnene har spist skal vi voksne have smørebrød (bestilt af alice-halbestyreren). Så vil jeg bestille nogen flotte kager til kaffen og ellers bager familien også lidt for mig. Til sidst skal vi bare have hotdogs. Drikkevarene, slik og det der ellers hører til er hentet i tyskland. På denne måde syns vi at det bliver en afslappet "fest " for store og små, hvor vores familier og venner kan komme i snak med hinanden.

alice bliver og hjælper i køkkenet for en skilling..

Denne gang er vi flere mennesker og samtidig bliver det både sjovere og billigere

Vi er ikke så meget til "suppe, steg og is"-konceptet.. Bare en idé

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

Carslund skriver:

vi brugte ca 5-6000 første gang til 37 pers i alt.

Denne gang bliver 37 voksne og 18 børn. Vi har lejet den lokale hal for 500,- incl service og opvask. vi må benytte hele hallen som vi vil og spille bold osv. Der kommer også en hoppeborg

Jeg vil lave et rent børnebord hvor min veninde står for maden: pizzasnegle og pølsehorn. Når børnene har spist skal vi voksne have smørebrød (bestilt af alice-halbestyreren). Så vil jeg bestille nogen flotte kager til kaffen og ellers bager familien også lidt for mig. Til sidst skal vi bare have hotdogs. Drikkevarene, slik og det der ellers hører til er hentet i tyskland. På denne måde syns vi at det bliver en afslappet "fest " for store og små, hvor vores familier og venner kan komme i snak med hinanden.

alice bliver og hjælper i køkkenet for en skilling..

Denne gang er vi flere mennesker og samtidig bliver det både sjovere og billigere

Vi er ikke så meget til "suppe, steg og is"-konceptet.. Bare en idé

Det med bornebordet og pizzasneglede og polsehornene er da en kanongod ide!!! Vi bliver nemlig ret mange born (tror jeg) - den ide skal jeg lige ha omkring manden.... tak!

Og hotdog'gerne - iiih... det er klassisk skrub-af-mad i vores familie, saa den er ogsaa sikker

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

Stéphanie skriver:

Vi brugte 14.000 og var 30 personer Men vi lavede til gengæld INTET selv.. 

aarh dyrt....

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

<3 skriver:

Vi var ca. 30 mennesker til brunch.

Vi fik nogle gode kokke-venner til at lave maden.

Også lejede vi en lækker kantine på min Far's arbejde..

Alt i alt 1800 kr. SATME billigt, også hyggeligt 

Overvejede ogsaa brunch... vil gerne lave saa meget som jeg selv kan... tror du ikke ogsaa man kan leje sig ind paa en skole...?

Anmeld

1. marts 2012

An&Jo

jeg brugte omkring 2500kr på min søns dåb, vi var omkring 40 inkl børn

Jeg lavede alt maden selv, lige bortset fra nogle småting.. det blev holdt hjemme i stuen, hvor der var lejet borde og stole plus nogle rigtig flotte 5 armet lysestager..

vi fik buffet med en masse lækkert, og så var der kun sodavand til drikkelse, ingen øl eller vin da min far er alkoholiker, og jeg ønskede ikke fulde folk til min søns barnedåb..

min daværende svigermor ønskede at bage en kage og det gjorde hun, og dertil havde hun bestilt et billede lavet i fondant til at lægge ovenpå af min dreng..

jeg synes selv vi havde en rigtig fin fest, der var stille og rolig

i de 2500kr, var også 1000kr til et par veninder der var for at hjælpe med servering osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.