Søger overgangsjakke - DRENG str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. marts 2012

signe.

Nogen der har en jakke i str 80?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Hvem?

signe. skriver:

Og nå ja søger også bodyer, primært kortærmede i størrelse 80

Hej Søde.

Jeg har vist en del kortærmede bodyer i 80, som aldrig er blevet brugt, det er bare de der til 15 kr. fra Bilka, men du må gerne få dem, hvis du betaler porto?

De er blot blevet vasket en enkelt gang, men de er aldrig været brugt, da drengene altid har langærmet body på.

Anmeld

6. marts 2012

signe.

Bondefruen skriver:

Hej Søde.

Jeg har vist en del kortærmede bodyer i 80, som aldrig er blevet brugt, det er bare de der til 15 kr. fra Bilka, men du må gerne få dem, hvis du betaler porto?

De er blot blevet vasket en enkelt gang, men de er aldrig været brugt, da drengene altid har langærmet body på.

Hej smukke

Jeg synes jeg har døjet en del med at dem fra Bilka er blevet skæve i sømmene efter vask, dette er ikke tilfædet ved disse? Hvis de ikke er skæve vil jeg gerne have dem, og selvfølgelig betale porto

Anmeld

6. marts 2012

Hvem?

signe. skriver:

Hej smukke

Jeg synes jeg har døjet en del med at dem fra Bilka er blevet skæve i sømmene efter vask, dette er ikke tilfædet ved disse? Hvis de ikke er skæve vil jeg gerne have dem, og selvfølgelig betale porto

Jeg aner det faktisk ikke, for jeg har aldrig brugt dem, drengene har altid gået i de langærmet indefra Name It, så jeg aner det ikke, men det er som nye..

Anmeld

6. marts 2012

signe.

Bondefruen skriver:

Jeg aner det faktisk ikke, for jeg har aldrig brugt dem, drengene har altid gået i de langærmet indefra Name It, så jeg aner det ikke, men det er som nye..

Det er sådan lidt bob bob, mine har også dem fra NameIt(Bedste tøj ever), og de få Bilka jeg har prøvet har bare ikke siddet ordentligt. De er skæve oppe ved kravebenet og ved knapperne i bunden, i hvert fald dem jeg har prøvet...

Anmeld

10. marts 2012

th

signe. skriver:

Hej alle i skønne piwer...

Som i en anden tråd jeg har oprettet skal min skønne drenge jo til at i dp, hvilken er en naturdagpleje, og de skal derfor være en del ude(som jeg bare synes er SÅ skønt!) Derfor søger jeg lidt de kan have med derned, og tja, egentlig også til hjemmebrug...

overgangsjakke/anorak i str 80, som skal passe en meget spinkel str 80er-dreng

Håber I ligger inde med noget.. Standen skal selvfølgelig være okay, og det skal komme fra røgfrit hjem

/Signe

hej signe

Har disse jakker, den ene er dog en vinterjakke

og disse body sælges billigt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2012

signe.

th skriver:

hej signe

Har disse jakker, den ene er dog en vinterjakke

og disse body sælges billigt

den øverste grå jakke, er det en overgangsjakke?

Anmeld

11. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

signe. skriver:

Nogen der har en jakke i str 80?

Jeg har et turkis termosæt i str. 80 og en overgangsjakke fra name it, blå med stjerner, mener også det er str. 80.

Skal jeg tjekke efter?

Anmeld

11. marts 2012

signe.

Rikke&Liam skriver:

Jeg har et turkis termosæt i str. 80 og en overgangsjakke fra name it, blå med stjerner, mener også det er str. 80.

Skal jeg tjekke efter?

termosæt har jeg, du må meget gerne tjekke op på størrelsen på overgangsjakken..

Anmeld

11. marts 2012

th

signe. skriver:

den øverste grå jakke, er det en overgangsjakke?

:den er faktisk lidt grønlig i det. altså ved det faktisk ikke, men det er ikke en vinter og synes den er tykker end sommerjakken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.