Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JonTri skriver: Ejeerdde Har måske også en i str 80... og vi bor jo lige op ad hinanden, så deeeet... måler den i 74 senere i dag...
Ejeerdde
Har måske også en i str 80... og vi bor jo lige op ad hinanden, så deeeet... måler den i 74 senere i dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JonTri skriver: Har måske også en i str 80... og vi bor jo lige op ad hinanden, så deeeet... måler den i 74 senere i dag...
Mette 28 skriver: Det er i rigtig god stand fra ikke ryger og dyre hjem.. Tja hvad med 75 plus evt porto?? Hvor er du evt fra??
Det er i rigtig god stand fra ikke ryger og dyre hjem.. Tja hvad med 75 plus evt porto?? Hvor er du evt fra??
Det lyder som en fair pris.. hvor gammelt er det? Jeg er fra Farsø i Nordjylland?
signe. skriver: Og nå ja søger også bodyer, primært kortærmede i størrelse 80
Og nå ja søger også bodyer, primært kortærmede i størrelse 80
Jeg har både bodyer med lange og korte ærmer i 80. Men dem så du nok da du købte bukserne
signe. skriver: Det lyder som en fair pris.. hvor gammelt er det? Jeg er fra Farsø i Nordjylland?
Okay skal den anden vej på så det går ikke at aflevere det.. Det er 3 år men er som nyt stort set..
AnneL skriver: Jeg har både bodyer med lange og korte ærmer i 80. Men dem så du nok da du købte bukserne
Nej, gjorde jeg nemlig lige præcis ikke Bukserne er kommet i dag, og de er bare så fine/seje
Mette 28 skriver: Okay skal den anden vej på så det går ikke at aflevere det.. Det er 3 år men er som nyt stort set..
Okay, jamen hvis du garantere at det er i fin stand, så en knejt kan tumle rundt i det, så vil jeg gerne købe det
signe. skriver: Nej, gjorde jeg nemlig lige præcis ikke Bukserne er kommet i dag, og de er bare så fine/seje
He he. Typisk :-) de koster hhv 5 og 10 kr pr stk. Se min profil
AnneL skriver: He he. Typisk :-) de koster hhv 5 og 10 kr pr stk. Se min profil
Jeg tjekker det lige ud
signe. skriver: Okay, jamen hvis du garantere at det er i fin stand, så en knejt kan tumle rundt i det, så vil jeg gerne købe det
Det kan jeg kostede 350 fra nyt ville gemme det til en mere men fik en pige så manden sagde pige farver.. Skal vi sige 100 kr inkl Porto? Send mig evt en pb :0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128