Søger overgangsjakke - DRENG str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. marts 2012

Valle81

JonTri skriver:

Ejeerdde

Har måske også en i str 80... og vi bor jo lige op ad hinanden, så deeeet... måler den i 74 senere i dag...

Ej er det rigtigt, hvor sjovt. Hmm, ej du må vide hvem jeg er eller? jeg er sku helt blank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Valle81

JonTri skriver:

Har måske også en i str 80... og vi bor jo lige op ad hinanden, så deeeet... måler den i 74 senere i dag...

Hvis du har en i 80 så behøver du ikke måle 74 for så tager jeg bare 80

Du kan bare sende en pb så kommer jeg og hentes den

Anmeld

1. marts 2012

signe.

Mette 28 skriver:

Det er i rigtig god stand fra ikke ryger og dyre hjem.. Tja hvad med 75 plus evt porto?? Hvor er du evt fra?? 

Det lyder som en fair pris.. hvor gammelt er det? Jeg er fra Farsø i Nordjylland?

Anmeld

1. marts 2012

AnneL

signe. skriver:

Og nå ja søger også bodyer, primært kortærmede i størrelse 80

Jeg har både bodyer med lange og korte ærmer i 80. Men dem så du nok da du købte bukserne

Anmeld

1. marts 2012

Mette 28

signe. skriver:

Det lyder som en fair pris.. hvor gammelt er det? Jeg er fra Farsø i Nordjylland?

Okay skal den anden vej på så det går ikke at aflevere det.. Det er 3 år men er som nyt stort set.. 

Anmeld

1. marts 2012

signe.

AnneL skriver:

Jeg har både bodyer med lange og korte ærmer i 80. Men dem så du nok da du købte bukserne

Nej, gjorde jeg nemlig lige præcis ikke Bukserne er kommet i dag, og de er bare så fine/seje

Anmeld

1. marts 2012

signe.

Mette 28 skriver:

Okay skal den anden vej på så det går ikke at aflevere det.. Det er 3 år men er som nyt stort set.. 

Okay, jamen hvis du garantere at det er i fin stand, så en knejt kan tumle rundt i det, så vil jeg gerne købe det

Anmeld

1. marts 2012

AnneL

signe. skriver:

Nej, gjorde jeg nemlig lige præcis ikke Bukserne er kommet i dag, og de er bare så fine/seje

He he. Typisk :-) de koster hhv 5 og 10 kr pr stk. Se min profil

Anmeld

1. marts 2012

signe.

AnneL skriver:

He he. Typisk :-) de koster hhv 5 og 10 kr pr stk. Se min profil

Jeg tjekker det lige ud

Anmeld

1. marts 2012

Mette 28

signe. skriver:

Okay, jamen hvis du garantere at det er i fin stand, så en knejt kan tumle rundt i det, så vil jeg gerne købe det

Det kan jeg kostede 350 fra nyt ville gemme det til en mere men fik en pige så manden sagde pige farver.. Skal vi sige 100 kr inkl Porto? Send mig evt en pb :0) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.