Fodtøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Chris86

Issa skriver:

Ja helt klart! de vejer næsten ingenting.. Er SÅ vild med dem..

Sidste spørgsmål, er der nogen form for støtte i anklen? Sys jeg nemlig ikke det ligner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

meem

Chris86 skriver:

Synes de sidder af r*v til, så det ligner at hun ikke rigtig kan hitte ud af det når hun har dem på...

Molo's thermofutter sidder fantastisk godt på vores lille pige.. har du prøvet dem ?

Anmeld

2. marts 2012

ModerNatur

Chris86 skriver:

Sidste spørgsmål, er der nogen form for støtte i anklen? Sys jeg nemlig ikke det ligner..

nej slet ikke, men det sku jo så også være bedre for deres balance at de lærer at gå uden støtte..

Anmeld

2. marts 2012

Chris86

meem skriver:

Molo's thermofutter sidder fantastisk godt på vores lille pige.. har du prøvet dem ?

Niks, synes de ligner dem hun har.. problemet er vist at bunden er dum at gå på... Så søger nogle med heeeeeelt tynd blød sål...

Anmeld

2. marts 2012

Chris86

Issa skriver:

nej slet ikke, men det sku jo så også være bedre for deres balance at de lærer at gå uden støtte..

Det er selvfølgelig rigtigt.. det var bare liiiige min mor der spurgte ang. støtte

Anmeld

2. marts 2012

Silas&Mille

Silas går godt nok i DP.

Han er også begyndt at rejse sig op af alle mulige ting, så vi har købt et par Ecco sko til ham. De er bløde i sålen og giver en rigtig god støtte når han skal rejse sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.