Fodtøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Chris86

Til jer med børn der IKKE går selv endnu....

Hvad har jeres børn på af fodtøj?

Vores datter er netop begyndt i vuggestue, hvor de kommer ud hver dag.. Lige pt. har hun uldsokker og termofutter på... MEN de dur bare ikke når hun jo rejser sig op af ting og står/går lidt rundt...
Aner virkelig ikke havd jeg sakl ud og købe, for er samtidig lidt modstander er diverse dumme sko/støvler med tyk sål osv..

Små fødder skal ha så lidt som muligt på (tænker jeg)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Billemyre

1. marts 2012

Maja_4000

Min datter kan godt nok gå , men hun bruger stadig de der overtræksfutter .. Hun vil ikke gå i sko med fast sål , så hun har bare hjemmesko på under dem .. Det fungerer fint

Anmeld

1. marts 2012

Chris86

Maja_4000 skriver:

Min datter kan godt nok gå , men hun bruger stadig de der overtræksfutter .. Hun vil ikke gå i sko med fast sål , så hun har bare hjemmesko på under dem .. Det fungerer fint

Synes de sidder af r*v til, så det ligner at hun ikke rigtig kan hitte ud af det når hun har dem på...

Anmeld

1. marts 2012

Maja_4000

Chris86 skriver:

Synes de sidder af r*v til, så det ligner at hun ikke rigtig kan hitte ud af det når hun har dem på...

Tror du ikke hun bare lige skal lære det ? 

Caroline faldt en del i starten , hun skulle lige finde ud af at hun var nødt til at løfte fødderne lidt højere

Anmeld

1. marts 2012

Chris86

Billemyre skriver:

Måske er der noget her..? 

http://www.netskobutik.dk/smaborn.html

Ja mon ik det blir sådan nogle... Hun går jo ik rigtig nogen steder, medmindre hun kan holde ved noget

Anmeld

1. marts 2012

Chris86

Maja_4000 skriver:

Tror du ikke hun bare lige skal lære det ? 

Caroline faldt en del i starten , hun skulle lige finde ud af at hun var nødt til at løfte fødderne lidt højere

Tjo muligvis... har bare læst at, når de begynde rog vil gå, så skal de ik ha for klodset fodtøj på.. og det synes jeg de er

Anmeld

1. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
uldfilt sko eller måske ruskinds?

jeg har tænkt præcis det samme som dig!

Anmeld

1. marts 2012

Chris86

Fru Skovrup skriver:

uldfilt sko eller måske ruskinds?

jeg har tænkt præcis det samme som dig!

Men det skal jo helst være nogle hun kan bruge udendørs og som er bare lidt vandtætte

Tror det ender med et par sko med liiiiille sål kun... regner ik med at hun sådan skal sættes i vandpytter osv. Såmon ik det går med et par små sko...

Anmeld

1. marts 2012

Maja88

min har termofutter på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.